divendres, 21 de desembre del 2007

Bocaire invisible...que es faci la llum!

Si voleu saber...haureu de mirar el vídeo!




Xocolata desfeta


Poema de Miquel Martí i Pol.
Música de Antoni Miralpeix
Alumnes d' educació musical FPCEEBlanquerna
Concert de Santa Cecília 2003


Editat

Mireu el regal que m'ha fet l' Annatarambana!


Les meves pistes...

Pista nº 6: La natura forma part important de la seva manera d'entendre la vida (o això penso jo)

Pista nº5: No se si m'agradaria caure a les seves mans...

Pista nº4: Té un costum dominical i matiner que un cop em va fer discrepar...molt tontament això sí

Pista nº3: Evidentment el seu blog ha estat premiat amb el blog solidari...

Pista nº 2: Amb una sola paraula el 75% sabrieu qui és, si en dic 2 estic segur que tothom l'encertaria!

Pista nº 1: Estic content de qui m'ha tocat, fa temps que ens llegim i ens comentem...això redueix una mica el camp!

21 comentaris:

kpitana ha dit...

que bonic i que encertada la xocolata.
veig que no anava encaminada..jo creia que era un altre invisible..
b7ts a la Rosa (que m'agraden molt les seves fotografies..i el seu bloc)
b7ts Clint i bones festes..

Clint ha dit...

kpi pst pst..que no és la Rosa! ara si que veig que no ho he fet bé! jajajaja

Jo Mateixa ha dit...

La Joana te molta sort de que precisament TU l'hi facis el regal!!!!!!!

No hi ha premi per qui ho encerti???? :-)

Petonets per totssssssssssss i que passeu un molt bon dia de Blocaire Invisible!!!!!

kpitana ha dit...

Lapsus...La Joana
la Joana...perdó...no se que pensava.
gr6

Metamorfosi ha dit...

Sí que és afortunada la Joana sí... la Jo Mateixa té tota la raó!

Petons i bones festes!

kpitana ha dit...

mira el teu mail fes via que avui tancam a la 13h el conseller definitivament ens convida a beure un cava i un knape

Robertinhos ha dit...

cara'm Clint...i jo que pensava que eres tu! En fi, ara ja veure'm que et faré si mai caus a les meves mans! jejejeje Una abraçada

El veí de dalt ha dit...

PEDAZO DE REGAL!!! JOPELÀ!
Noi, la tens al bote, ja! ;-)

Molt Bones festes, xavalote!

Joana ha dit...

Clinttttttttttttttttt!
Tot el matí a la feina...sense poder obrir el video....Quins nervis!!!
I ara ...Quina emoció!! Això és molt més que un regal!
Moltes gràcies amic !
Un petó ben dolç!
( en la cinquèna pista vaig pensar que tenies por que et malbaratés...i ...tot el contrari... ;) )
Bon Nadal!

Clint ha dit...

Jo Mateixa gràcies per el què dius, però em penso que he tingut sort jo! jajaja i no, no tens premi! jajaja t'has d'apuntar l'any que véeee!

kpitana t'ho perdonem perquè balles molt bé! ;)

Meta Li haurem de preguntar a ella no? jejeje Petons per tu i sense permís!

Robertinhos i què, ja l'has trobat? Ei a mi, mentre no em portis sota la teva palmera...

Veí això espero! jajaja Bones festes per valtrus també!

Joana no t'he pogut despistar oi? jajaja Celebro que t'hagi agradat :) Un petó per tu també! BONES FESTES!

Terra ha dit...

Ostres, quin detallasso! T'ha quedat molt bé!

BONES FESTES per a tots!

kpitana ha dit...

saps els meus amics em diuen kpi m'ha fet gràcia veure kpi el teu comentari.
Si que ballo bé, sobre tot vestida d'Elf..b7ts

Sigorgik ha dit...

jo ja m'he perdut de ki és ki i ki li fa el regal a ki... ¿?¿?¿?
kin detall més dolç i suggerent!
ptons,

caliope ha dit...

com t'estima la annat, és molt maco!i la xocolata m'encantaaaaaa!
Bon nadal i bon any 2008!

Robertinhos ha dit...

Però si ara està ocupada! coi de parella fornicaire!

Joana ha dit...

Una petita esmena...ClinT.En el meu comentari no volia dir " malbaratar" sinó "malmetre". Uixxx amb l'emoció del moment!
Bon cap de setmana, i gràcies de nou!

euria ha dit...

Un regal molt bonic Clint!!!! Bones festes!!

Déjà vie ha dit...

és precios Clint! quina passada. Una cucada de video!!!

the silver blue sea ha dit...

Bon nadal, guapíssim! Petonets

Terra ha dit...

El tió t'ha cagat un altre premi a tu també, Apa, per la col·le!

Waipu Joan ha dit...

molt bones festes Clint. UNa guinness a la teva salut!