dijous, 24 d’abril de 2008

Meme i Barça per St. Jordi

En Charlie s'inventa un meme (poca feina que té) i com que m'han regalat un llibre més que a ell..doncs el faig!




i en quan al Barça...què dir, quina estafa! per que ara resulta que si que saben jugar bé! però clar que ahir se sentia una alineació que feia molt més goig de l'habitual que voleu que us digui...però com deia aquell al final qui guanya el més maco o el que fa més gols! Doncs espavilant que dimarts hem de guanyar sí o sí! Per cert, si algú es troba Edmilson aquest cap de setmana, una petita lesió muscular sense importància no estaria de més! de bon rotllo eh!

16 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

I si no t'han regalat cap llibre que, no pots fer el meme??

Pos vaya :-(

Puc fer-lo amb algun llibre que tingui per la feina??, es que a casa no tinc internet.

Aixxx, es que tinc monu de memesssssssssss :-P

Gatot ha dit...

farem el que podrem amb l'edmilson, clint... que sap que a Salt hi ha portuguesesparlants i ha trucat a veure com anem de caipirinha... d'això... la lesió muscular no has especificat on, oi? :P

petons i llepades d'ai que patirem!

Joana ha dit...

Si que patirem, si a Manchester. Ahir no vaig voler saber el resultat, no havia sentit petards i ho he mirat aquest matí. Però tot sigui per la Champions, oi? Jo només vaig tenir un llibre ahir, snif, snif

Striper ha dit...

Ja tens rao aixo es un meme de poca feina el barça?

Lula ha dit...

??????


Nontencres

besotes anyway

Joana ha dit...

Mentrestant en Charlie Reixach va ser un dels grans autors signant llibres a tort i a dret! Digue-li tonto...
Jo no penso patir gens!Total...

mossèn ha dit...

punyeta ... quin munt de llibres !!! ... salut

Robertinhos ha dit...

ja vec que la dona vol que llegeixis i no pensis en...

jejejeje

Mikel ha dit...

Una cosa si que es segura , a Manchester.... PATIREM!!!

Clint ha dit...

Jo Mateixa va te'l passo oficialment!

Gatot mentre no jugui cap problema! jajaja

Joana però a les dones no us toca rosa? que ho voleu tot! rosa, llibres, petards...;)

Striper eh que si que en tinc! jajaja això dona moral!

Lula nopassaresdona! Petons!

Joana però diu que a Girona han guanyat els locals no? sempre hi ha d'haver algu mediàtic que vengui "literatura", és Sant Jordi! i tranquila, ja patirem per tu!

Veí Recordo la ressenya del celler! Cap problema home, no cobrem aquí per la propaganda!

mossén una bona punyeta sí!

Robertinhos doncs ben mirat...potser tens raó (però no tots son d'ella! jajaja només 2)

Mikel uns allà i els altres al sofà! a veure si dimecres queden ungles!

Jo Mateixa ha dit...

Ohhhhhhhhhhh, gràciessssss, aquest finde el faré que m'he enterat que ja tinc internet a casaaaaaa :-)

Gràcies i bon cap de setmana!!!!!!

Akinol ha dit...

See Please Here

Orbison ha dit...

Lo del dimarts ho veig més negre que el fons del teu blogg, mai es sap, però...
Bon dia de Sant Jordi ( amb una miqueta de reatard...eh?)

zel ha dit...

Home, i del Barça d'ahir, que n'hem de dir? Els mato, t'ho juro... Teníem la millor plantilla del món i ara tots necessiten plantilles ( i lentilles, i alguns manilles) Jollons, estic emprenyada!

慢慢來 ha dit...

晚情徵信協會全國網
大愛徵信社
三立徵信社
離婚|離婚證人有限公司
離婚|離婚證人-高雄徵信同業工會
離婚|婚姻挽回專區
一品蒐證尋人器材網
全國女子徵信社
晚晴徵信
八大徵信社
離婚│華納徵信社
徵信社品質保障關懷協會
晚晴徵信協會全國網
溫馨法律諮詢
劈腿大剖析
全國優良婚姻挽回
法律諮詢|免費諮詢華陀
亞洲徵信總部
感情挽回全國徵信
鴻海徵信尋人免費諮詢法律諮詢
大陸抓姦二奶-法律諮詢社
三立徵信有限公司
大愛徵信社
離婚|離婚證人非凡有限公司
女人國際徵信社
中區嚴選聯合徵信網
女人國際徵信
大愛徵信有限公司-台中
婦幼徵信有限公司
女子偵探徵信團隊
離婚|外遇觀測站
法律諮詢|免費諮詢網
外遇抓猴徵信偵探社
離婚-感情挽回Q&A諮詢網
新浪私家偵探社
離婚|女人徵信社
離婚|女人私家偵探社
婚姻挽回│國際聯盟社
法律諮詢所
外遇抓姦|女人國際徵信
女子徵信社
外遇|抓姦-女子偵探全國入口網
全國優良女人徵信社

喜洋洋 ha dit...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社