divendres, 25 de juliol de 2008

Em ve de gust...

24 comentaris:

Striper ha dit...

Si tu posa-ho aqui que quant et donguis compte ja en ho haurem fotut.

mafalda ha dit...

Una tònica per a mi, xiquet! Mmmmmmm, olivetes i patates...!

XeXu ha dit...

I a qui no, que encara no he dinat!

Eli ha dit...

Culló....!!!!
Entre les tallarines de l'altre dia... i l'aperetiu d'avui....
Bufffff... em fas obrir la gana, i despres acabo anant de compres i cruspint-me jo aquests tiberis...
Despres de les tallarines, que a m'encanten, vaig anar a comprar-ne'n....
Ets de bon tiberí, tu, eh???
Doncs, au, ja som dos!

Lucrècia de Borja i Bairén ha dit...

Ideal, sols trobe a faltar la cervesa fresqueta.

ciber-besets

Mikel ha dit...

Mmmmmm genial!!!!!!!!!

kpi ha dit...

quin morrrrooooooo que tens!!!! que estic de cagueteeeeeeeesssss i no puc menjar res de tooooooooooot AIXÒ

El veí de dalt ha dit...

LA cervesa ja te l'has fotuda?

Terra ha dit...

Oh! I a mi!!
Em falta una Coca-Cola per tirar avall...mmmmm...m'agrada tot!

Joana ha dit...

Amb un Martini blanc, sinò amb una cerveseta ben freda ja faig

Marta Cebrián ha dit...

Tu a l'estiu no perds el temps, eh? Avui també estaves deprimit?

Lula ha dit...

Síííííí!!!!!!!!!!!!

I un Maritrini(*), of course.





(*)Martini blanc, ja ho sabieu, no?

Puji ha dit...

He sentit la paraula vermut?

Clint ha dit...

A tothom la foto no és meva...la vaig treure del google...a mi em venia de gust, com veig que ve de gust a tothom per aquí!

Diu molt dels blocaires, saber apreciar un vermutet clàssic, ja sigui acompanyat de Martini, cervesa o refresc (menys) ens honora a tots i totes!

Això sí demà al migdia i com mana la tradició...vermut de diumenge!

robelfu ha dit...

Hey una mica tart pero m'hi apunto vale?
Hon dius que ens convides?
un petonàs

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

pues yo como son las dos de la mañana, y esta tarde como sali muy tarde del trabajo termine comiendo una pata de cordero con salsa de ciruelas y piñones a las 7 de la tarde y hace media hora cene, croquetas de pernil y gambas rebosadas..como que no me apetecen¡¡¡¡ pero otra vez será jajajajaj un beso grande

Toy folloso ha dit...

Potser, en lloc de les escopinyes, (ara no son bones) m´agradaríen unes rodelles de fuet.
I un got amb Martini sec i dolç barrejat.
Salut!.

Jo Mateixa ha dit...

Per una vegada tot el que hi has posat m'agrada, yupiiiiiii :-P

Que passis molt bona setmanaaaaa, es que no se pas si podré passar per aqui entre setmana :-(

Petons!!!!

Déjà vie ha dit...

ondia! a mi tb!!

Clint ha dit...

robelfu que a la taula i al llit, al primer crit!

Andre vale, aceptamos pata de cordero!

Toy com domineu els trialerus!

Jo Mateixa no passaràs per el meu o per la bloggosfera?...molta feina?

Déjà t'apuntes a un bombardeig eh! Petons!

Alepsi ha dit...

Doncs casi em ve més de gust això que la xocolata, eh??? És que jo sóc més de salat...

慢慢來 ha dit...

晚情徵信協會全國網
大愛徵信社
三立徵信社
離婚|離婚證人有限公司
離婚|離婚證人-高雄徵信同業工會
離婚|婚姻挽回專區
一品蒐證尋人器材網
全國女子徵信社
晚晴徵信
八大徵信社
離婚│華納徵信社
徵信社品質保障關懷協會
晚晴徵信協會全國網
溫馨法律諮詢
劈腿大剖析
全國優良婚姻挽回
法律諮詢|免費諮詢華陀
亞洲徵信總部
感情挽回全國徵信
鴻海徵信尋人免費諮詢法律諮詢
大陸抓姦二奶-法律諮詢社
三立徵信有限公司
大愛徵信社
離婚|離婚證人非凡有限公司
女人國際徵信社
中區嚴選聯合徵信網
女人國際徵信
大愛徵信有限公司-台中
婦幼徵信有限公司
女子偵探徵信團隊
離婚|外遇觀測站
法律諮詢|免費諮詢網
外遇抓猴徵信偵探社
離婚-感情挽回Q&A諮詢網
新浪私家偵探社
離婚|女人徵信社
離婚|女人私家偵探社
婚姻挽回│國際聯盟社
法律諮詢所
外遇抓姦|女人國際徵信
女子徵信社
外遇|抓姦-女子偵探全國入口網
全國優良女人徵信社

喜洋洋 ha dit...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

喜洋洋 ha dit...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社