dimecres, 5 de maig del 2010

Old style

Ahir vaig fer una volta per els blogs, com abans, entrant a cada casa, passant d'un link a un altre, com quan tenia més temps i no em repassava els textos al reader, a vegades en diagonal, massa depressa.

És infinitament millor l'experiència, i a més descobreixes els nous dissenys, les fotografíes que tots aneu posant per renovar casa vostra. Però la volta va acabar aquí, em va ser impossible continuar, vaig tenir la necessitat vital d'agafar la maquineta i fer punta a tots els llapis que tenia a mà! Ara sí que llueixen!

Quin tros de capçalera Joana!

9 comentaris:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Puji ha dit...

Mmmm, l'old style... those were the days my friend...

Sergi ha dit...

Sí, sí, recordo aquells temps, tenia el seu encant. Encara que el reader és molt còmode. Parlo de quan seguia 10 o 12 blogs. 200 són més difícils de seguir un per un...

Robertinhos ha dit...

Dude, if you go to make some comments, you also see blog design, photos and everything...so, it doesn't matter you use the reader!

Sounds like an old excuse!

Rita ha dit...

Tens tota la raó! A més de maquíssima, vénen unes ganes de fer punta amb la maquineta.... hahaha

Les capses de llapis de color sempre m'han agradat, encara ara!
Petons, guapu!

Candela ha dit...

Molen molt aquests llapissos...

Clint ha dit...

Puji ens fem grans eh...

Xexu 200? definitivament és bioquimicament depenent dels blogs!!

Robertinhos No excuses (versió Stone temple pilots, of course)

Rita les caixes de colors son una cosa fantàstica! i si són d'aquelles de fusta amb 2 pisos més!

Candela sí que molen..per escriure oi? ;)

Anna Tarambana ha dit...

Old style forever!

Jo m'he desenganxat del RSS, val més seguir menys blocs però fer-ho ben fet que no pas 50 i no tenir d¡temps per assaborir res!

Joana ha dit...

I què me'n dius de l'olor dels llapis un cop els has fet punta? :)
Gràcies, no em pensava que la capçalera et despertes un post :)