diumenge, 20 de juny de 2010

estiu 2010

Segurament, si mirem un any enrera (i probablement cada any des de que hi ha bloc) en alguna entrada criticaré, copejaré o senzillament em cagaré en l'anunci d'estrella i la seva cançoneta de l'estiu...no ho puc evitar, aquestes campanyes em carreguen.

Però aquest any no! aquest any no criticaré l'anunci d'estrella (si de cas criticaria a l'idiota que va a jugar a pales en comptes de seguir baixant aquella esquena), el que si criticaré per que em posa de mala llet cada cop que l'emeten és el de San Miguel, amb el Reina fen fer l'idiota una pila d'anglesos a les grades del camp...hi ha algun anunci pitjor? a mi, senzillament em treu totes les ganes de beure cervesa d'aquesta marca!

Crec, que algú, tindria moltes oportunitats en el departament de màrqueting d'aquesta empresa.

8 comentaris:

XeXu ha dit...

Amic meu, no puc estar més d'acord amb tu. Bé, no tinc res contra els anuncis d'Estrella, les cançonetes s'enganxen i és la marca que consumeixo preferentment. Però contra San Miguel tinc tot el que vulguis. Totes les seves campanyes publicitàries em foten de mala llet i vaig prometre que no consumiria aquesta marca només per això. La publicitat es fa per donar a conèixer el producte i augmentar les vendes, oi? Doncs tenen un problema si amb les seves merdes d'anuncis aconsegueixen l'efecte contrari, em sembla a mi...

Joana ha dit...

Clint,
Has fet el post un pèl tard...Aquest "algú" ja té feina :)
però mai se sap. I jo que encara no l'he vist aquest anunci :(

El veí de dalt ha dit...

Però tu li estàs mirant l'esquena a aquell bé de déu?

Robertinhos ha dit...

Gràcies Clint per les teves paraules...per cert, també estàs en el sector?

A mi no m'agrada l'anunci d'estrella d'aquest any i m'agrada l'anunci de San Miguel. Penso que els anuncis tenen que esmentar a percepcions (a qui Estrella ho clava), però com anunci de birres m'agradava aquell dels espanyols que canvien el terrunyo amb els caribenys i que quan a la platja paradisiaca no troben la seva birra, es deprimeixen. La percepció dels petits plaers que fan de la vida un paradís...genial!

Vaig a casa del Veí a vendre-li un xampú...

Rita ha dit...

A mi és que no m'agrada massa la cervesa... ;-)
Petonets!!!

喜洋洋 ha dit...

婦女徵信全國入口網
廣達徵信社

喜洋洋 ha dit...

婦幼徵信社-外遇
徵信社首選南愛徵信社
抓姦│偵探│私家偵探-成功徵信社
離婚|徵信婦幼有限公司
徵信-中華民國徵信專業經理人協會
徵信社首選大愛徵信社
中華民國工商經濟市場調查徵信協會
奇美徵信社
抓姦|離婚專業服務
外遇.大老婆徵信社
兩岸徵信社
海峽偵探│偵探社
偵探│私家偵探 推薦婦幼徵信
抓姦-專業大陸抓姦達網
婚姻挽回協助所
外遇|抓姦追蹤器
MONEY徵信社專業調查
外遇|MONEY帳款催收部
徵信器材網
鴻海徵信社
徵信社品質保障關懷協會推薦-遠傳徵信社
外遇-債務催收徵信社
外遇調查哨|外遇
鴻海徵信社
大統徵信
警民徵信

喜洋洋 ha dit...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社