dimarts, 12 de desembre del 2006

Això és es colmo! (que deia aquell)

L'altre dia, el meu fill es va ficar al meu llit, plorós, i va quedar-se adormit. Al cap d'una estona, es va despertar plorant i quan li vaig preguntar què passava, em va dir "papa és que hi ha coses que fan molta por"

Aquesta frase fa dies que em volta pel cap, i és quan miro o escolto les notícies que penso, i no saps de la missa la meitat! perquè és un escàndol el nivell de bogeria que corre, ja no per el món, tant sols cal mirar casa nostra!

- El olmos dient que els que roben cases fan "malifetes" (un crack de la paraula)
- El Saura dient que cal posar més policia! (i aquest és el pro-okupa?)
- Si et carregues un "lladre" passes més dies esperant declarar del que passen la majoria de delinqüents per sortir al carrer, i a més si ets conegut encara acabarà sortint algun il.luminat parlant del perill de les armes de foc (que tot i que és un problema, no és el problema en aquest cas!) i fent un judici públic.
- El Mas dient que ara si que pot pactar amb el PP, perquè a les municipals els del tripartit també ho fan!
- Els de ERC dient que després de les eleccions 121 persones s'han donat de baixa del partit, però només 62 perquè no estan d'acord amb el tripartit, i les altres 59 perquè ho fan, perquè estan l'hòstia de satisfets?

A mi tot això si que em fa por, que el món cada dia esta més i més penjat! només cal veure la cua de gent que anava a dir l'últim adéu al dictador mort, "manda huevos" que deia el Sr. Trillo!

I tot això només en 24 hores! i sense comptar les notícies d' en Xarlie, que a vegades fan més por encara!

7 comentaris:

Charlie Hi-Hat ha dit...

mmmmm....m'encanta la Marina Llansana...mmmmmm

(merci pel link!)

Clint ha dit...

eps charlie, mmmm si molt be tot no! ;) la marina a mi també m'agrae! Ei de res home de res, es que es folla aquesta premsa!

Anonymous ha dit...

Us dono la raó, la Marina és molt guapa!
Clint, en vas parlar amb el nen? Saps quines son les coses que li fan por? Es que m'has deixat glaçada!

Gran Olmos, eh??? Ja ho deiem tu i jo, que era un crack!

Txell

Clint ha dit...

Eps anònima amb nom! mal dia avui al blogger eh!
El nano té por dels fantasmes, dels dracs, dels dino-saures, dels pokemons, i jo que se que més, pobret que vols de tant en tant veu el TN i plaf et surt el Montilla i l'Albert Rivera, què vols! ;)
L' Olmos, en la seva linia, si fos una noia, segur que més d'un es preguntaria a qui li ha xupat! perque no entenc com el deixen parlar!

Puji ha dit...

Mama por!

Oriol ha dit...

si vols que s'ha li passin totes les pors i només en tingui una, et deixo el tió uns dies.

Clint ha dit...

Gràcies uri però com diu el Puji, mama por! aquests tions amb barretina i capa de batman foten yuyu de collons (només faltaria veure'l pelant mandarines!)