dilluns, 11 de desembre del 2006

Un fill de puta menys!

Ja era hora! tot i que no hi crec massa, segur que si existeix aquest cabró les estarà passant putes a l' infern, 91 anys, massa. Massa anys per algú que ha fet arrabassar vides joves, que ha trencat famílies senceres, i que passarà a l' història com el que ha sigut, un carnisser. Tot i això encara han sigut pocs d'anys, perquè moris empresonat i no al llit, una vegada més la justícia ha estat lenta o ha mirat a l'altra banda, jo no ho se, però tant se val ara, encara poden mig arreglar-ho perquè encara queden col.laboradors voltant, a punt per a ser jutjats.

Tant se val. Pinochet ja és història! Que es foti.

10 comentaris:

Txell ha dit...

Ja té ous la cosa... Pinochet mor el dia Internacional dels Drets Humans! Els drets que ell s'ha passat pel forro dels ous tota la seva puta vida!!!
Jo ahir vaig portar a terme la meva promesa... i avui vinc a treballar trompa!

Clint ha dit...

Bon dia Txell! no estava al cas de la coincidència de dates! Per cert, esta bé tenir paraula només espero que la teva feina no sigui conduir grues de gran tonatge! a veure si encara et treuran els punts de cop!

Cruella ha dit...

Clint,

Ahir, a més d'en Pinochet, vam haver de lamentar una gran pèrdua per a l'art i glòria d'Espanya: Lauren Postigo.

(Bo, eh?)

Clint ha dit...

Òstia Cruella, no ho sabia...ahir vaig veure'l a la tele fent zapping però no vaig "pillar" tota la notícia, pobret tu, amb aquell tanga de lleopard que gastava...RIP

Dessmond ha dit...

A veure quan temps triga en Castro a seguir-lo. Podria ser que passéssim molt bon nadal!

Oriol ha dit...

Un de menys.

Alepsi ha dit...

Adéu, adéu! Ala, prou homenatges.

Candela ha dit...

Exacte! passi-ho bé i que no tornin! putus dictadors!

Charlie Hi-Hat ha dit...

nooooooooo, que era molt catòlic ell...
Molt paradoxal que es morís el dia dels Drets Humans.

Puji ha dit...

Com vaig deixant a tots els blocs: Que no descansi en pau!