dijous, 19 de juliol del 2007

Que dinarem?

m'agrada la cuina, i m'agrada cuinar. Fa temps, només gaudia quan tenia gent a casa, quan cuinava plats elaborats, rostits, arrossos, coses amb sofregits...però ara m'agrada fins i tot fer coses a la planxa o verdures al vapor. Em relaxa molt, tot i que als migdies vaig amb el pito al cul! (només és una expressió...res de literal xD)

Però avui es diferent, falta mitja hora per plegar i no tinc ni punyetera idea de què faré per dinar, perquè al matí no he revisat la nevera, no he tret res del congelador, ahir vaig fer macarrons i per tant no pots fer allò tant socorregut d'una mica de pasta...així que m'estic estressant! aquests dies són els pitjors de llarg...

i com dirien en aquell anunci, que no recordo de que era..."una solución quiero!" i és que la panxa comença a fer run-run

Edició a les 16:35 *******************************************************

Arribo a casa, obro la nevera i el trobo, allà arraconat, no recordava que hi fos, un magret d'ànec envasat al buit, jajaja, perfecte! uns pebrots verds fregits i tot arreglat.

Al primer mos del magret ho he vist clar! feia massa que era amagat a la nevera! no es podia ni menjar!....crisi...torno a obrir la nevera, trec la pizza Tarradelles que hi ha per si de cas, forn a tot drap...i més o menys solucionat. Hem pogut acabar amb la panxa plena com a mínim.

Això si, tinc un no se què a l'entrada de l'estomac...tenint en compte que he posat a coure el magret i els pebrots a les 15:00, i que he sortit de casa a les 15:42, podeu imaginar que ha calgut anar per feina! i total per acabar endrapant una pizza!...en Murphy em persegueix...de fet ho deia el horòscop de diumenge de l' avui, i jo no me'l creia!

7 comentaris:

Crue ha dit...

Menu du jour de madame Cruella de Vil,

Primer plat: crispetes
Segon plat: cervesa
Postres: xiclet de menta

Pd40 ha dit...

Primer: Gaspatxo
Segon: Orada a la sal
Postres: Gelat

Beguda: Un vinet blanc fresquet

Café, copa i puro i a fer la migdiada com un campió.

En realitat, el menú dels dijous és paella, clar.

mafalda ha dit...

Ahir vaig dinar:
Amanida+bacallà esqueixat
Cuixes de pollastre a la planxa
Prunes (hi ha prunes Clàudia reineta al mercat o encara no és temporada?)

Avui:
Amanida amb fruits secs
Croquetes
Prunes altre cop, que s'estan fent malbé!

Gatot ha dit...

noi, Clint, arribo tard pel dinar d'avui...

però si et serveix per un altre dia, ràpid, barat i fàcil:

cigrons amb anxoves: només cal fregir un o dos dents d'all ben picat, afegir els cigrons i uns quants filets d'anxova tallats a bocins, donar dues voltes perquè s'escalfi una mica i ja tà.

petons i llepades culinàries!

Waipu Joan ha dit...

no et demanis mai una Murphy's!! (Tinc col.lgues que els pobres ho fan i no saben la mala llet que porta el tema)

Puji ha dit...

Jo avui he anat a dinar a ca la mama.

Primer: Amanida de pasta amb moooolt guarniment
Segon: Peasso bistecasso
Postre: Xíndria (al Maresme en diem així, què passa?)

Cuinar relaxa? I un güevo!

Clint ha dit...

Mme De vil....permetem que dubti del teu Menu du jour, no és gens mallorquí nina!

Pd40, dinem fora de casa eh! si mai dines a Granollers, el dijous a la fonda Europa fan l'arròs de mercat, tot un clàssic! tot i que el menú que proposes no esta pas malament eh!

Mafalda, així doncs no ens haurem de preocupar per la teva "regularitat" amb tanta pruna! jajaja (perdó pel comentari) Ja veig que fas alimentació equilibrada!

Eps Gatot! cap problema, queda anotada la recepta!
petons i llepades agraïdes!

Eps Joan, diria que no n'he pres mai d'aquesta...i no perquè sigui supersticiós ni res d'això!

Puji, a ca la mama eh! punyeteru! com et cuida! jajaja i si que relaxa cuinar cony! Ara jo ara a l'estiu a ca ma mare, ensaladilla...mmmmm