dilluns, 17 de setembre del 2007

Any 2!

Doncs si. Ja ha passat un any i sembla que va ser ahir que vaig llegir el primer comentari al bloc.."Gilipolles", per sort la resta de comentaris han estat molt millors i m'han permès endinsar-me en els vostres blocs, i conèixer una mica més la part de cadascú, que tots mostrem en els nostres posts...De fet quan vaig començar aquest bloc, volia que en Clint (homenatge al gran Clint Eastwood) fos una mena de personatge que no tingués a veure amb mi, que fos més alt i més guapo...però evidentment això no era possible, així que al final, aquest Clint a tingut més a veure amb mi del que em pensava al principi i la veritat ja m'està bé.

I ara, un cop vist el resultat de la festa a casa el Veí, diria que passo de convidar-vos a casa, que encara està nova i després de les mostres de suport que va rebre el meu fill quan va pintar la paret em permetreu que desconfii oi?

No voldria posar-me sentimental, així doncs, des de el Mikel (que va ser el primer blocaire en comentar) fins a la Joana (que ha estat la última) vull agraïrvos a tots els que passeu per aquest bloc i deixeu la vostra aportació que m'hageu deixat ser amb tots vosaltres durant aquest temps, i espero que encara hi serem un temps més no?

Perquè suposo que no sóc l' únic que al veure el títol del 30 minuts "Metamorfosi de Tàrrega" va pensar en la Meta i en la Déjà i la Boira oi?

I no podria acabat aquest post sense fotre algun cop de mall (la vertadera gran aportació del bloc a la meva vida!) però ningú s'ha adonat que el Toni Nadal s'ha fet la permanent! per l'amor de Déu! què esta passant a la redacció del temps de la tele 3! i no definitivament no parlarem de futbol avui, que encara sortirà algun perico traient pit i acabarem malament!

Així doncs, qui vulgui que agafi una cerveseta ni ha de negra i de rossa, i alguna cosa per picar també....

30 comentaris:

Metamorfosi ha dit...

Doncs moltes felicitats Clint!!!

Per molt anys!!!

i un grapat de petons!

Metamorfosi ha dit...

Per cert... em quedo amb la Ducati, no em van ni les rosses ni les negres ni les morenes!

Charlie Hi-Hat ha dit...

En Mikel et va dir "gilipolles"? Quin tiu més raro...

Déjà vie ha dit...

home doncs brindem amb la birreta. per cert, on heu deixat les patates? felicitats maco i q siguin molts mes anys compartint akst troçet d blogosfera amb tu.

PD: al documental a mi em va semblar q li faltava na mica d xixa pro weno...

Duschgel ha dit...

Eeeeiiiiiii!!! Moltes felicitats!! Jaja, tu has estat més llest i no has muntat gresca, que previsor! :P

Amb el teu permís em faré una clareta, que sé que no et mola, però és que en aquestes coses sóc una mica light o poc cool.

Un petonàs megagegant!!

Duschgel ha dit...

Per cert: el primer post és del 28... Què vol dir, això? Si avui és 17? Explica't, que si no encara tindré temps d'agafar les maletes i te'n penediràs! :P

Nosotras mismas ha dit...

Felicitats per aquest any.

Salutacions.

Txell ha dit...

En Toni Nadal s'ha fet la permanent? Però si no té massa toba de cabells... vols dir que li queda bé?

Clint, jo també espero compartir molts més post amb tu! Ets el meu "prefe" :)))))))))))))))

Itf ha dit...

Felicitats i que per molt anys et poguem seguir llegint! A veure si a partir d'ara et comento més, jeje. Vagi bé!

Puji ha dit...

Per molts anys nano, i per moltes Guinness amb tu.

Ahir vaig veure el Toni Nadal mentre dinava i se'm va posar un macarró del revés. Quina risa tia luisa, ja ja ja!

zel ha dit...

Jo et saludo i vaig llegint, sembla que cada dia conec algú de nou, engrescador. Salut. A compartir.

mafalda ha dit...

Anys i anys, per molts anys, a les dues per molts anys!!!!!!!!!!!!

Ninet, ets un dels primers blocaires que vaig llegir i saps que em tens el cor robat.
Des de les terres gironines: MOLTES FELICITATS!

Gatot ha dit...

va, una rossa, una negra -bé dues, Guiness i BockDamm- , una clara, una belga.... serà per agafar-ne només una? res, res, que n'hi hagi!

i per cert, Clint, aquest Nadal que dius... no jugava a basquet? o a tenis? Ah... no era un defensa del Barça, no?

petons i llepades de celebració!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

una Akdamm y muchos brindis por muchos años mas...besotessss

Boira ha dit...

Moltes felicitats Clint! Continua així perquè em tens ven enganxada. I ja t'has fet teu el personatge de Clint, a mi em passa que quan sento Clint Eastwood penso abans en tu que no pas en l'actor. :P

Cruella ha dit...

Molts d'anys, Clint!

Ets bastant indispensable. Em captes, no? La literalitat no ha estat mai el meu fort...

Clint ha dit...

Metamorfosi jo potser també em quedaria la Ducati! Petons per tu també!

jajajaj Charlie diria que no, però li ho hauré de preguntar...potser vas ser tu!

Déjà no se si seran molts més anys...de moment anem fent ;) interpreto que no vas sortir al documental? jijiji

Duschgel vaig obrir el bloc un 16 de setembre...vaig jugar una mica abans de penjar el post, allò de penja i esborra! però si vols agafar les maletes tu mateixa! i que consti que no he dit res del teu cul! MUAKS!

Ei nosotras mismas benvingudes i gràcies!

Txell la musa del mall! mirat el temps i ja em diràs! ;))))

Eps itf passaré per la teva nova casa! torna quan vulguis!

Puji menys mal que algú altre també ho ha vist! ja pensava que veia visions! Guinness les que calguin!

Eps Zel si que n'es d'engrescador si...i també enganxa, ens llegim doncs!

mafalda quines coses tant boniques! jjaja moltes gràcies des de'l Vallès!

Gatot hòstia tu que això sembla un acudit d'aquells d'abans! jajaja agafa el que et vingui de gust, ets a ca teva! petons i llepades dons!

Moltes gràcies Andrea tota per tu!

Boira dona, no voldria pas fer-li ombra al meu actor preferit ara! jajaja però farem el que es pugui! ;)

El veí de dalt ha dit...

Clint,
merci pels Jack Daniel's. La propera, porta sis caixes més... Ja que estàs de celebració, felicitats. I et vull fer un regal. Com que a mi no m'acaben de fer el pes ni les rosses, ni les negres; et passo el contacte d'una amiga que et va veure a la festa i em demana per tu...

Evidentment,és mulata.

http://barcelona.campusanuncios.com/amor-1163783220X-TRASVESI-MULATA-Barcelona.html

PS No sé si amb dos anyets..., potser ets promiscu?

Terra ha dit...

Feliç Primer aniversari sr. Eastwood!!
L'altre dia no sé qui sortia a la tele bevent-se una Guiness i ho vaig relacionar immediatament amb tu.
Que celebris molts més aniversaris com a Clint!

Jo Mateixa ha dit...

Tard, ja ho se, però avui ha estat un dia infernal a la feina...que queda res per picar???, tinc una ganaaaaaaaa :-P

MOLTES FELICITATS!!!!!!!

Rituslee ha dit...

Doncs salut, un brindis pel Clint i un altre per l'altre Clint, apa!!

Joana ha dit...

FELICITATS!
Aisss quin honor ser l'última del primer any blogaire en comentar-te i quina pena no haver estat la primera del segon any!
En fi, c'est la vie!
Un petó i segueix !
Una guinnes?
;)
Bona nit, Clint!

Anonymous ha dit...

Moltes felicitats, clint!!!! No fa massa que t'he descobert jo, però... ja saps que m'agrades, oi? ;)

Petons
sabateta

Duschgel ha dit...

Ni jo de les teves canes! :P

Apa, bon dimarts!

Clint ha dit...

Cruella esper captar-te! tot i que ja saps que m'encanta que no siguis literal!

Veí seran sis més doncs...sort que no acabo de veure l'adreça, no se perquè no em fa "bona espina" jejeje i lo de promiscu només és una tapadera!

Ei Terra alguna vegada, poques, també bec aigua! jejeje

Txell tranquila sabia que vindries tens per picar a la nevera que es "mantingui" fresquet! jajaja Petons!

Això això Rituslee una mica de mala vida!

Joana no es pot estar a tot arreu, a mi mentre em vinguis a veure de tant en tant ja quedo content...que portes uns regals amb uns nusos tant ben fets!

Sabateta si tu ho dius ;) jejeje a mi també m'agrada que passis! a veure quan obres tu un bloc i podem venir a veure't...

Clint ha dit...

Duschgel a veure d'on treus que jo tinc canes eh!!!!!! bon dimarts! :)

El veí de dalt ha dit...

El que no tens és un pèl...de tonto. T'has salvat pel pèls, per cert, perquè l'adreça continuava TRANSVESIT T'ESPERA. I aquest/a sí que no tenia pèls a la llengua!

Robertinhos ha dit...

m'agafo una guinness! a la teva salut...gilipolles! jajajaja

Ulisses ha dit...

felicitats!!!!!!!!!

Clint ha dit...

Veí doncs menys mal! per que si n'he d'escapar corrents...que no estic gens en forma!

Ei Robertinhos agafa agafa, tot i que ja et val! jajaja

Ulisses en vida teva home!