divendres, 7 de setembre del 2007

Morbo...

Pavaroti s'ha mort. Podeu pensar que quan he pensat el nom de pila, el primer que m'ha vingut al cap ha estat "Tutto", si ja se que no estic molt "puestu" en això del bel canto, però Luciano tampoc és tant difícil no?

Bé tant és, el cert, és que l'home era un crack en el seu ofici, era famós, i tal, però també s'havia fet gran, estava greument malalt i segurament a deixat de patir i els que l'envolten una mica també, però ara comença el vertader espectacle, el seu últim espectacle...

En principi, diuen que per gaudir de l' opera cal tenir certa cultura, els sentits una mica cultivats, però el que vaig veure ahir al telenotícies em va recordar quan va traspassar aquella tonadillera espanyola, casada amb un torero i que tenia una filla divorciada d'un guàrdia civil corrupte...que llavors penses, bé què vols amb la gent que corre per aquest país...

Però quan veus amants de la cultura, de les àries de Verdi, de l' escala de milà, de l'opera de Viena, del malograt liceu barceloní davant la catedral de Mòdena fent fotos amb el mòbil de quan treien el taüt del cotxe fúnebre penses, en el fons tots som iguals i l' únic que ens interessa és el morbo!

I el TN aguantant, també, que jo vaig deixar de mirar i encara no l' havien tret del cotxe...potser és que el taüt era XXL no se.

Sabíeu que té el record Guinness de l'aplaudiment més llarg! el van aplaudir una hora i quart a Berlín em penso...quin mal a les mans! i quin pal, aguantar una hora saludant! xD

En fí. A veure si el deixen descansar en pau!

15 comentaris:

Duschgel ha dit...

Sí que és cert, això del morbo. És fins i tot possible que hi hagi hagut més gent davant la porta de casa seva ara que en moltes altres ocasions. Una mica trist, em sembla. I sí, hi ha ben poca diferència entre uns i altres, som ben bé fets de la mateixa pasta.

Apa, que tinguis molt bon cap de setmana!

Boira ha dit...

Per desgràcia el morbo ven. I és munta un circ al voltant del difunt. En alguns casos també crec que hi te molt a veure la família del difunt. Com en el cas de la tonalillera, al mateix temps també es va morir una altra cantant i no va haver tant rebombori. En fi, que era un gran cantant, però no acabo d'entendre aquests homenatges pòstums que és fan, no valdria més fer-los en vida?

Bon cap de setmana!

Dani R. ha dit...

On alguns veuen morbo altes poden veure senzillamnt admiració

Orbison ha dit...

Tot i que he de dir que a mi m'entristit força la seva mort és ben cert el que hi dius....ara molts es faràn d'or amb la seva mort i el morbo continuarà de ben segur. Penso, però, que tot aixó es la parafernàlia que envolta als famosos i que res es faria sense el consentiment dels familiars que vulguin o no també en treuran pessigade, això si el bo d'en Pavarotti no ho tenia ja previst...suposo que tots mirem una miqueta pels nostres també...ves a saber !!.
En qualsevol cas una pena

Clint ha dit...

Ei Dusch sip, igualment bon cap de setmana!

Boira totalment d'acord, això és com quan es mor algú i li donen un premi o una medalla...segurament l'hauria gaudit més en vida...en fi.

Bon capde!

Ei Dani segur que si, però a la tele i coses d'aquestes segur que surten més els del morbo.

Oribson si que és una pena, però així va la cosa oi? i mentre els que se'n beneficiïn siguin la família...

mafalda ha dit...

Totalment d'acord: el morbo és el què ven, i conscients d'aquest fet, les televisions en van plenes.
Per desgràcia, això enterboleix la imgatge de la gent que, com comenta en Dani, allò que fan és mostrar la seva admiració i, d'altra banda, fer aburrir al públic no-amant del morbo, un personatge que mereixia reposar en pau.
Bon cap de setmana, rei!

Robertinhos ha dit...

som com voltors!

a mi no m'agrada l'opera, però Pavarotti havia portat l'opera a la fama

mossèn ha dit...

morbo ???? ... morbosintaxis ??? ... salut

stk_456 ha dit...

Segurament ara que és mort els programes del cor no pararan fins treure tots el draps bruts de la seva vida, buscant amics i familiars disposats a vendre qualsevol història morbosa del Pavarotti. Però el pitjor serà que tindran una magnífica audiència.

Clint ha dit...

Mafalda així m'agrada que estiguem d'acord! hahaha, bon cap de setmana tb!

Ei Robertinhos com ho veus des de la teva hamaca? Pavaroti va ser especial sens dubte.

mossèn morbosintaxis? curiós!..com va la feina?

Ei stk_456 benvingut! d'això pots estar-ne ben segur! i clar l'audiència mana!

Ulisses ha dit...

caram!
no sabia lo del aplaudiment. Interessant.

I això del morbo...buff, la gent hi sent atracció, i encara no he descobert per què XD

Jo Mateixa ha dit...

Coi nen els títols dels teus post sempre em fan pensar que parlaràs del que desprès no parles, si ja ho se ja, hauria de mirar-me més sovint el Clint marranot, es la falta de costum :-P

Pobre Pavarotti, jo divendres al vespre vaig tornar a veure el concert que va fer amb els altres dos a Caracalla, quina meravella de concert, de musica, de espais, brutal!!!!

Petonets!!!!

mossèn ha dit...

feina ??? ... ehm ehm !!! ... salut

Joana ha dit...

Em dóna la sensació que els programes del cor no grataran tant com han fet amb altres morts ( la Jurado, p.ex.).Algú els pararà els peus. No sé és una sensació que tinc. De fet el morbo ve d'haver-se casat amb la seva secretària i la veritat tampoc han venut gaire res i no se'n sabia molt de la seva vida privada.
Però el morbo hi serà, com sempre.Carronyaires!!!

Clint ha dit...

Eps Ulisses acollona eh això d'aplaudir tant!

Txell tu sabràs què penses i què mires! jajajaja a mi no em donis les culpes!

això mossén això...salut!

Joana segurament tens raó, especialment a les teles espanyoles..qui sap a Itàlia però...