dilluns, 13 d’octubre de 2008

Hola sóc del Vallès! (oriental...clar!)

...va 3 segons més... res oi? no n'hi ha prou...és clar, però tu estimat lector i lectora (he que quedo mega enrotllat amb aquesta generalització) sou prou intel.ligents com per veure que amb aquest fet bàsicament es pot conèixer una situació més o menys acurada en el mapa (desconec el vostre nivell de geografia), pressuposar un pèl el meu accent, i clar, saber-me un clar defensor de la mongeta del ganxet!...però en el fons res més, res no indica si sóc més o menys guapo (que sí), més o menys alt (que més aviat no) i si sóc pericu (jajajajajaja) vale, això ja es passar-se!

Però de fet, aquest vespre, veig un anunci, d'un suposat paio propietari d'un hotel que venia a dir, que el que deia benvinguts a espanya en el seu establiment, el director del seu hotel, era rumà de Romania, no de Roma! i que tots dos feien un bon equip...

I jo no se vosaltres, però a mi, en un hotel (excepte un en que el director és un oncle meu) mai m'ha donat la benvinguda el director...i és més mai he preguntat la nacionalitat del personatge en qüestió que m'hagi donat la benvinguda...i de fet em sembla una campanya poca solta i grotesca.

Sabeu el que he pensat jo:

Aquest és el que dona la benbvinguda, d'acord no parla perfecte l'idioma, però em costa una quarta part! ... coses de la publicitat!

12 comentaris:

estrip ha dit...

potser era de la Romania Oriental i encara no sap de que va això!

Striper ha dit...

El paio que hi darrere el taulell a ls entrades del hotel no es el director?

Jo Mateixa ha dit...

Que t'ha fet a tu el Vallès Occidental??? :-O

Guapo (que si), alt (que no), pericu (jajajajaja).....a veure, on son les proves de que ets tal i com dius???

A veure si ets un romanès (de Rumania) infiltrat i no ho sabem :-P

PD: Em deus una llengua :-P

Joana ha dit...

Dec estar ressacosa...em costa entendre't. És greu????
Aissss i mira que normalment l'encerto a la primera... ;)
Ja ha baixat la fenya?

zel ha dit...

Doncs jo, com la Joana, estic una mica perduda, només he entès això de guapo ipoc alt...
Petons!

Gatot ha dit...

veus el que passa per veure tanta TV? al final ningú t'entén...!
(bueno val, jo no veig tv i tampoc m'entén ningú...)

colta... tu ets oriental? tens els ulls allargats? i el cul apretat?¿?¿?

mecatxis....

petons i llepades a... a la guiness!

Nauzzet ha dit...

Jo m'he perdut una mica...jejejej

candy ha dit...

<5>i like your bolg,welcome to my website,please!隆鼻醫師,韓式隆鼻,隆鼻診所,果凍矽膠隆乳,開眼頭,台中開眼頭,開眼頭手術,開眼頭整形,開眼頭醫師,隆鼻,台中隆鼻,新彩隆鼻,台中新彩隆鼻,隆鼻手術,隆鼻整形,傳統隆鼻,抽脂,台中抽脂,新彩抽脂,台中新彩抽脂,抽脂手術,抽脂整形,抽脂醫師,抽脂診所,整形,整形,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形,整形外科,雙眼皮,郭鴻璋多囊性卵巢,多囊性卵巢醫師,多囊性卵巢診所,時尚汽車旅館,汽車旅館價格

candy ha dit...

<8>hi!nice to meet you,if you are free welcome to my blog!隔熱紙,3M汽車隔熱紙,防爆隔熱紙,三泰樟芝,葡萄子,銀杏膠囊,葡萄子膠囊,靈芝,靈芝茶,蜂膠,法拍,祥億法拍,法拍資訊,法拍公告,法拍流程,高雄法拍,台中法拍,台北法拍,新竹法拍,桃園法拍,苗栗法拍,雲林法拍,嘉義法拍,台南法拍,屏東法拍,台東法拍,花蓮法拍,蘇澳法拍,法拍屋,祥億法拍屋,法拍屋資訊,法拍屋公告,法拍屋流程,高雄法拍屋,台北法拍屋,法拍屋,台中法拍屋,桃園法拍屋,新竹法拍屋,雲林法拍屋,苗栗法拍屋,嘉義法拍屋,台南法拍屋,屏東法拍屋,台東法拍屋,花蓮法拍屋,蘇澳法拍屋,信律隔熱紙,桑瑪克隔熱紙,防曬隔熱紙,建築隔熱紙,建築隔熱膜,佳視美隔熱紙,COSMI隔熱紙,汽車隔熱紙,信律汽車隔熱紙,汽車隔熱膜,汽車,汽車百貨,汽車精品,大樓隔熱紙,信律大樓隔熱紙,大樓隔熱膜,樓防爆膜,3M隔熱紙,信律3M隔熱紙,3M,3M殺菌,3M紫外線,機票,日本機票,台灣機票,香港機票,學生機票,促銷機票,甲種旅行社,大陸機票,便宜機票,特價機票,來回機票,美國機票,韓國機票,自由行機票,國外機票,加拿大機票

慢慢來 ha dit...

晚情徵信協會全國網
大愛徵信社
三立徵信社
離婚|離婚證人有限公司
離婚|離婚證人-高雄徵信同業工會
離婚|婚姻挽回專區
一品蒐證尋人器材網
全國女子徵信社
晚晴徵信
八大徵信社
離婚│華納徵信社
徵信社品質保障關懷協會
晚晴徵信協會全國網
溫馨法律諮詢
劈腿大剖析
全國優良婚姻挽回
法律諮詢|免費諮詢華陀
亞洲徵信總部
感情挽回全國徵信
鴻海徵信尋人免費諮詢法律諮詢
大陸抓姦二奶-法律諮詢社
三立徵信有限公司
大愛徵信社
離婚|離婚證人非凡有限公司
女人國際徵信社
中區嚴選聯合徵信網
女人國際徵信
大愛徵信有限公司-台中
婦幼徵信有限公司
女子偵探徵信團隊
離婚|外遇觀測站
法律諮詢|免費諮詢網
外遇抓猴徵信偵探社
離婚-感情挽回Q&A諮詢網
新浪私家偵探社
離婚|女人徵信社
離婚|女人私家偵探社
婚姻挽回│國際聯盟社
法律諮詢所
外遇抓姦|女人國際徵信
女子徵信社
外遇|抓姦-女子偵探全國入口網
全國優良女人徵信社

喜洋洋 ha dit...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

喜洋洋 ha dit...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社