dimarts, 3 d’octubre del 2006

Qui és qui a la xarxa?

Els fets de la cadira del ZP, m'ha fet pensar una mica més si cal en el tema de les identitats a internet.



Aquest video, tot i que d'entrada ja se sabia que no era cert, si no una bon muntatge fet per uns amics amb ganes de fer publicitat sobre un bon propòsit. Ara resulta ser que no, que és una empresa publicitària, que al final el que aconseguirà serà sortir a tots els mitjans amb la seva pròpia publicitat, i segurament del tema del mileni, ningú s'enrecordarà (segur que si es fes una enquesta els resultats sobre l'ignorància del tema serien altíssims, jo el primer.)

Doncs aquest fet a mi m'emprenya, tots conèixem casos de suplantacions d'identitat, de duplicitats, etc... entre persones com jo o tu. La base d'internet, són els nicks i els passwords, es necessiten per tot i per arreu, aixó sols ja fa que amaguem la realitat. Però aixó ens portarà a pensar sempre, que quan alguna cosa tingui massa ressó, necesàriament deixarà de ser "amateur" i sempre planarà el dubte sobre quina empresa o quina persona ha posat els recursos necessaris per tal de que la producció en qüestió sembli suficientment casolana. I aixó fa que part de l'encant de blogs, planes personals, videos penjats a Youtube, etc... perdin part de l'encant, o no. Quin sap?

I llavors després de tot això recordo la Mireia i la problematica dels darrers dies, i ... encara s'afegeix més llenya al foc! tot i que el que més m'agrada de la Mireia són les seves calcetes...o seràn del Toni?