dijous, 5 d’octubre del 2006

Si hagues fet calor....


...probablement m'hauria passat el que li passa al protagonista de un dia de furia! Ahir la tarda, vaig plegar una hora abans del normal per poder arribar d'hora a casa i vaig arribar 15 minuts abans del normal! 35 minuts de cotxe per recòrrer 10 Km! i tot perquè? perque els que es dediquen a l'obra pública organitzen amb el cul i decideixen de tallar les carreteres a les hores d'entrada i sortida tipíques...i va i em toca a mi.

Qualsevol que hagi vist la pel.licula i es troba en una situació semblant, és impossible que no pensi i valori la satisfacció que ha de produïr la destrucció total d'un supermercat (evidentment no per al responsable del super, clar). Òstia tu quines ganes de desfogar-te que agafen...i l' unic que pots fer és fer cara de pomes agres dins el cotxe, i esperar i callar que els operaris que fan de guardia urbans no en tenen la culpa, tot i que alla posats al mig són un blanc massa temptador... però jo no sóc el Michael Douglas ni aixó és un plató de cinema.