dimecres, 13 de febrer del 2008

El Meme Calent...del marranu Robertinhos.


L'amic Robertinhos fa uns dies es va prendre un descans blogger, com sembla que farà entre setmana la Jo Mateixa i com fa el pericu des de ni se sap quan! doncs, bé jo li vaig dir que anava rera unes faldilles i ell va dir que no, però just tornar apareix amb això:

"Avui tenia ganes de crear un meme pujat de to i que permetés conèixer millor als veïns, així que aquí va. La idea és fàcil, respondre a les preguntes."

Un cop llegides les preguntes em direu...tenies raó! anava darrera unes faldilles!

1.- Quin títol et ve al cap quan algú diu "cançó"?

Això és mooolt relatiu! Tinc moltíssimes cançons especials...ara mateix, fent un Hot meme em ve Hot Stuff ...



Tot i això, el nº 1 dels 40 a can Clint aquesta setmana és "el Joan petit quan balla!"

2.- amb quina cançó t'agrada o t'agradaria fer l'amor?

Doncs, no acostumo! no hi havia pensat mai seriosament en això, però crec que el so de fer l'amor ja és suficient...en qualsevol cas, trobo que una mica de paraules a cau d'orella, calentes i pujades de to fan de banda sonora excepcional!

3.- Quina postura sexual t'agrada més?

Aiiii això de les postures, d'entrada qualsevol en la que jo hi sigui! tot i que crec que per culpa del Michael Douglas, això de les postures esta molt sobre valorat...Tot i que si haig de dir, amb ella a sobre m'agrada molt, i alguna variant del clàssic missioner, també, i des de darrera i...

6.- un truc per a posar-te a cent en poc segons?

Haig de reconèixer que sóc un tiu "fàcil"...hi ha mil maneres de posar-me a cent! (ara Robertinhos suposo que no m'has encolomat el meme per saber això oi?)

7.- Quina cosa et dona morbo i no és comú?

A mi em dona morbo mirar, i tocar mentre em guien, i ensumar, i la roba interior, i les presses, i el saber que no es pot en aquell moment ...si és comú o no ja no ho se!

8.- Quin color d'ulls et sedueix amb una sola mirada?

(aquesta pregunta l'has colada per que no pensem que ets superficial oi?)
De fet en el moment de fer l'amor, més que el color, el desig sí que és una cosa que es veu als ulls i això sí que sedueix, el color no és realment important, excepte si és aquell blau cel tant clar...em fa una mica de yu-yu!

9.- A quin lloc t'encantaria fer l'amor?

Podria dir que en una platja paradísia ca, em penso que en un altre meme ja ho vaig posar...tot i que ara em surt en els emprovadors d'uns grans magatzems!

10.- Les persones que t'agraden són molt primes, primes, grassonetes, grasses?

Entenc que són per mantenir-hi relacions sexuals no? doncs, d'entrada que siguin dones (digua'm raro) però clar, com que m'agraden els pits i els culs, doncs molt primes no poden ser i molt grasses tampoc m'agraden, tot i que quan la passió apareix, poc et fixes en aquestes coses, i al llit poc importa les mides si no estem parlant dels extrems!

11.- amb la boca, amb el dit o amb el genital?

Cony! doncs a cada cosa la seva part no? m'encanten les 3 i si pot ser tot el mateix dia i recíproc...collonut!

12.- que t'agrada fer després de l'amor?

Depèn de l'hora en que ens trobem, tot i que fer manyacs, abraçades i xiuxiuejos fa que en vinguin més ganes, i què hi ha millor que tornar-hi?

I ara a passar-lo 6 nois i 6 noies diu el tipus! jo el passo només a noies! jajaja...vinga doncs, Rita, Anna Tarambana, Txell, Duschgel, Mandarina i Cruella apa, i vosaltres si voleu el passeu i si no, doncs no!

16 comentaris:

Txell ha dit...

Clar clar... a tu com que no et llegeixen ni els teus pares ni els teus jefes!

Puc versionar-lo? Es que em fots en un compromís, eh? Somamón!

rita ha dit...

Quin ensurt, clint!!!!! Em sembla que m'he posat vermella i tot. Bé, dona'm uns dies... Ets tremenduuuuu eh ;)

Duschgel ha dit...

Ui, aquests secrets que ens desvetlles... El Follet tortuga és un puntassu, tiu!! Jajaja

Com que només el passes a les noies, eh? Doleeeeennnntttt :P

Joana ha dit...

Això ja passa de meme. és tota una declaració... A quins grans magatzems dius?? ;)))

Anna Tarambana ha dit...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaapa! I jo ara què contesto a tot això? Que jo tinc fama de bona noia, home!!! Buenooooo... a veure què em surt...

Striper ha dit...

A mi lo de la roba interior que es la porta del paradis també em posa.

Robertinhos ha dit...

jajajaja

com sempre em ric molt amb tu, però no, no m'interessava saber com possar-te a cent!

en uns probadors?marranu! que després jo deixo la roba que em provo allí!

Lula ha dit...

Buuuuuu!!!!
Em sembla que no t'has mullat gaire.

Malabei ha dit...

See here

Mikel ha dit...

eiiiiiiii en follet tortuga!! aquest si que era un crack jejeje

mossèn ha dit...

Ma-rra-nu ... antic Deu que creia que gratar-se'ls era ideal per atraure a les femelles ... a vore ... salut

Mandarinada Contraproduent ha dit...

Jajajajaja, això es venjança per que encara t'en dec un????, d'acord, d'acord, a veure si més tard tinc una estona i t'el faig, el meme vull dir :-P

Una mica, marranot si que ets no??, ara que, m'agrada, m'agrada, jejejejeje.

Terra ha dit...

Molt bona la variant del missioner que has posat, i des de darrera també... ;P

Clint ha dit...

Txell vinga que segur que te'n surts...tot i que si haig de tenir problemes amb l'autoritat doncs versiona versiona!

Rita ensurt? vinga dona, que segur que a l'illa vermella aquesta també feu coses d'aquestes! ;)

Duschgel Sabia que apreciaries el detall del Follet! jajaja ho sabia! ara a veure els teus de secrets! Muas!

Joana doncs, mira que em penso que a tu també te'l van col.locar oi? Amb això dels grans magatzems no ho se pas perquè odio anar-hi, però mira a vegades...

Anna Tarambana què vols dir que les bones noies no...ostres tu!

Striper eh que si! jajaja estan estupendes en calcetes!

Robertinhos ja saps, estem aquí per divertir al personal...q cabróooonnnnnnn

Lula doncs a veure si edito i te'l passo a tu també, a veure com et mulles?

Mikel només superat en marranu per Ulong!

mossèn sou un pou de saviesa!

Mandarina no et diré que no! jajaja, tot i que pots ajuntar-los els dos em penso...

Terra ja sabia que tampoc era tant raro jo! jajaja ;P

El veí de dalt ha dit...

Així m'agrada! Posa-les en un compromís, que jo no m'he atrevit!

Lula ha dit...

no, no, nooooo