dilluns, 6 de setembre del 2010

A vegades no cal

Sempre hi ha remakes, còpies i adaptacions en el món de la televisió, a vegades funcionen i altres no, n'hi ha de ben fetes o ni ha que són una autèntica pifia.

Fa uns dies vaig sentir que a TVE farien un remake de "las chicas de oro"..una sèrie que rl meva mare mirava i per tant que havia vist alguns cops, i la veritat recordo que em feia gràcia.

Avui, però, he vist l'anunci amb la versió de la 1, amb les seves actrius...i el primer que he pensat és que es comencen a notar els problemes de no posar publicitat...no pinta bé, la veritat.

Però el que és xungu, és que al buscar imatges per posar al post, el google imatges, entre altres de correctes, m'ha sortit aquesta...


una prova més que el món s'ensorra!

7 comentaris:

Lula ha dit...

Què has posat xq et surti això?!?!?!?

Ara tindré malsons tota la nit.
Si demà estic de mala gaita: és culpa teva.

Otrosí, a mi m'agradaven les chicas de oro.

Hogedner!

Sergi ha dit...

La veritat és que en sentir la notícia vaig tenir tremolors. Ara, amb la foto aquesta, a més tindré malsons.

Núr ha dit...

Ai, pobrets gossets!!!!!! :S

Candela ha dit...

Ecs...


Paraula de verificació DOGGA??
(gossa?)

Clint ha dit...

Lula Celebro que la nit no fos tan dolenta, alcapialafi!

XeXu hi ha coses que els nens no haurien de veure.

Núr sempre pringuen els més dèbils...

Candela Ho lamento, però les paraules de verificació no són responsabilitat d'aquest humil servidor.

Joana ha dit...

Uf Las Chicas de oro! I ara un remake a la española, si hagués estat fa uns anys, ja imagino les protagonistes, la Rafaela, la Florinda Chico i alguna més així

Ferran Porta ha dit...

Las goldens eren absolutament adorables, genials i úniques. Aquesta mania de fer remakes... quan se la treuran del cap??

PS: la "golden" aquesta de la foto em fot de tot menys gràcia. Veus? mai me n'ha fet, de fet.