dimarts, 31 d’agost del 2010

Manies

Jo no sóc maniatic...d'entrada. Com tots tinc les meves coses, em donen especial mal rotllo els coixos, els genyos, la gent amb samarreta de fútbol lluny d'un camp en dia de partit, sentir parlar killo al jovent, la gent amb xandall per el carrer (especial menció al darrer anunci del Decathlon..chandal para cada dia..un escàndol). Tot i així una de les meves manies, és la gent, ve, els homes, sense samarreta per el carrer. Evidentment si és una dona, què us haig de dir, trobaria igual de mal gust, però m'ho miraria amb ulls diferents...

El cas, és, que el veí de davant de casa, un home sobre la seixantena, gras i amb més pits que alguna de les noies que conec, no sap el que és portar samarreta o camisa. Es passa l'estiu voltant per el barri en bermudes, s'asseu, sol, al parc de davant de casa cada vespre marcant panxa (que no abdominals).S' ho prometo, cada dia tinc la necessitat de sortir cridant "tapat d'una puta vegada o trec el mall!"

11 comentaris:

gatot ha dit...

tu també en faràs 60... i vés a saber quin aspecte tindràs!

:P
(des del carinyo, eh?)

zel ha dit...

Ui...el gatot t'ha picat la cresta amb carinyu....de veritat, fes "ommmmmmmmm" i no miris, què hi vols fer....

Sergi ha dit...

Doncs jo em poso de part d'en Clint, tots en farem 60, però tots seguirem sabent què és una samarreta, no? O és que als 60 s'obliden aquestes coses? Fa calor, però collons, en gallumbos per casa, pel carrer una mica de decència, no?

Ja, ja, em direu que sóc un antic, i que si a la platja es pot fer, i que si el naturisme... i un rave!

Clint ha dit...

Gatot jo també espero fer-ne 60 i també espero tenir samarretes! si fos prim i fibrat, també seria el mateix!

Zel has vist, m'han renyat des de el carinyu!!!

XeXu antic! jajajaja però m'agrada!

gatot ha dit...

des del carinyu... és que sóc molt bona perona! (ho haveu vist o no!)

Unknown ha dit...

Estampa-li el mall sense compassió. Jo et portaré tabac a la trena, no pateixis.

Jordi Casanovas ha dit...

al decathlon, a part d'un xandall per cada dia, en tenen d'xxxxl de samarretes.

Lula ha dit...

Tens més manies que una iaia.

Apart d'això concrepu.
El meu veí de dalt, en els primers 40 i no massa gras, però tb es passeja només amb el banyador (no a l'apartament de la platja, a ciutat!) i què vols que et digui... no mola massa. Jo sempre vaig ben tapadeta i tal.

:P

Joana ha dit...

Això no són pas manies, és sentit comú!!!

Candela ha dit...

Pobres coixos que t'han fet...

Lleig, per cert, això del teu veí...jo també li diria quatre cosetes.

Clint ha dit...

Oscar Camel si us plau

Jordi tenen de tot!

Lula cocrepes? però tu no eres de free sliping?

Joana tu m'entens oi?

Candela no m'han fet res de fet...irracional!