divendres, 22 de juny del 2007

Llibreta de concerts (III)


Tant de bo sigui a temps de portar els meus fills a un concert dels Stones!

I és que segurament alguna critica dolenta es podrà fer del concert d'ahir, tot i que no em pregunteu a mi...encara no he baixat del núvol on em van deixar pujar aquesta colla!
Què grans, què bons, què bé! una vegada més surto d'un concert dels Rollings emocionat, i amb ganes de més...de molt més! i és que sempre et falta alguna cançó per sentir ja se sap!
Jagger, va estar pletòric i incombustible. Quin saber estar dalt l'escenari, quin control del ritme del concert! és un mestre de cerimonies, el 3/4 vermell impressionant!

Keith, amb bigotet, tinc la seva sortida als primers acords de Start me up, gravada per vida al cervell! Si l'has vist deixar anar la mà rascant la guitarra, saps què vull dir!
Ronnie, en la seva línia m'encanta! el cigarret perpetuu en el màstil de la seva guitarra, el posat de que no vagi amb ell, els acords acariciats...

Charlie...ho sento però la debilitat per ell i el seu inconfusible estil de no tocar xarless al cop de caixa...

I els músics brutals, l'escenari per mi el millor de les últimes gires, la il.luminació increïble, el so era de les grans ocasions (excepte al principi que vaig notar una mica de mala equalització) i les pantalles gegants, eren això, gegants!
Podria estar dient mil coses, que si el simpathy for the devil em va posar la pell de gallina, que si el segon escenari i la manera com van arribar-hi va ser brutal! que encara pateixo per la noia trompa que quasi es mata per sortir a mig concert pujant les escales, que les birres a 7€ trobo que és un atracament a cara descoberta, bla bla bla perquè al final el que et queda és la sensació i la sensació que tinc jo és de felicitat absoluta! Gràcies nois!

20 comentaris:

Joana ha dit...

I ...dissabte...la revetlla!
Una setmana completa!
:)
Bona revetlla, Clint! i guarda aquesta sensació de felicitat...per uns dies...que els nens ja han acabat el cole...i la necessitaràs!

querida_enemiga ha dit...

Molt bé! Me n'alegro que ho passessis bé i que la crítica sigui positiva. Nosaltres vam estar a punt d'anar-hi, però ja els he vist dos cops i l'economia aquesta vegada no ho permetia.

Què tal de ple estava?

Dani R. ha dit...

Flipo com aquesta gent continua sorprenent als seus fans... algun calb escocés hauria de pendre nota.

Charlie Hi-Hat ha dit...

a qui et refereixes dani? A aquest que pel setembre treurà un disc més tostón que tots els anteriors encara que sembli impossible? jausjausjausjas

joer clint, quines dents més llargues m'estàs posant...
Al última hora vaig haver de colocar la meva entrada, perquè tinc a la dona amb un còlic nefrític :(

Metamorfosi ha dit...

Definitivament he de buscar algú amb qui anar de concerts (quasi he superat el trauma d'anar al cine sola, però a certs concerts, passo).

Bon cap de setmana noi afortunat! :)

Rituslee ha dit...

m'has robat el post!!! jaja, em queden poques coses més a afegir.Bé, una sí: impressionant el tema dedicat al James Brown amb la corista desmelanadíssima.
A mi també em dura el flipe, encara!

Clint ha dit...

Ei Joana espero que si que duri! jajaja una setmana plena plena, a més tinc gent a casa dissabte i diumenge! Bona revetlla per tu també i celebrem bé el Sant ;)

Ei Querida_enimga, hauria de estar fatal perque la meva critica fos negativa! jajaja Encara quedaven entrades, si no apretessin tant, hagues quedat ple segur...es passen de preus!

Ei Dani...d'aqui 45 anys, weirdo farà el mateix!

Charlie! ostia quin greu! sort que encara queda Police! i la dona com esta? espero que bé! El calvo aquest em penso que no té remei!

Ei Metamorfosi, va que i ho lliguem amb temps podem fer una sortida de concert blocaire! Bona revetlla per tu tb! petons de pòlvora!

Ritus! qui no corre vola! jajaja això és que t'has llevat més tard que jo...quina ràbia! ajjajaj m'encanta llegir que en vas gaudir! I si sempre és maco l'espectacle amb la corista...bones cuixes per cert! jajaja

Puji ha dit...

Nen, m'estas fent venir ganes de concert. Bona revetlla i vés amb compte amb el diable!

Nando ha dit...

Redeu! em fa l'efecte que ens vàrem perdre molt mes que un concert ahir! la veritat es que transmets perfectament les sensacions tot i que s'hi ha d'estar per viure-ho! m'alegro que ho passessis tant be!

Salut!

Nando

Anonymous ha dit...

Quin gust llegir-te, m'has fet pensar en l'endemà del darrer concert del Bruce, la tardor passada. Jo estava igual!!!!

Disfruta del record, fes-lo durar i bona revetlla.

ptons (si m'ho permets)
sabateta

Anonymous ha dit...

Quin gust llegir-te, m'has fet pensar en l'endemà del darrer concert del Bruce, la tardor passada. Jo estava igual!!!!

Disfruta del record, fes-lo durar i bona revetlla.

ptons (si m'ho permets)
sabateta

Clint ha dit...

Ei Puji, com deia aquell, duc es dimoni dins jo! jajaja

Ei Nando, també n'hi ha que diu que no els va agradar, a mi si!

Ei Sabateta, i tant que t'ho permeto! jajaja i tot i passada la revetlla, encara dura el record! espero que tant com a tu aquest del Bruce! Petons!

Mikel ha dit...

Mmmmm doncs jo no vaig veure el mateix concert que tu....clar que a mi l´entrada em va costar 140 Euros i les birras 10 Euros...

Duschgel ha dit...

Sortir d'un concert amb aquestes sensacions no té preu, no es pot pagar amb res del món. És genial l'emoció que transmets!

Un petonàs!

Clint ha dit...

Ei Mikel! amb les birres de 10€ no m'estranya! jajajaja per cert, he estat escoltant més els White Stripes i m'agraden més ara, tot i que en disc sonen més instruments...

Ei Duschgel, si que és veritat si, el vaig gaudir molt! Un petò per tu també!

Jo Mateixa ha dit...

Com m'enalegro de que et divertissis tant, de tot cor!!!!!

Petonets i guarda be aquests records!!!!!!! :-)

Robertinhos ha dit...

Impressionant escenari, impressionant sympathy for the devil! ostia! jo estava per la porta 6! quasibé ens tyrobem!

Ulisses ha dit...

m'alegra que t'ho passesis bé ;)
Els rolling molen molt!!!!

Clint ha dit...

Ei Txell, ben guardats estan!

Ei Robertinhos veïns! jajaja celebro que t'agradès!

Eps Ulisses si que molen si!

El veí de dalt ha dit...

Un, dos, tres...quants orgasmes dius que vas tenir? ;-)