dimecres, 2 de gener del 2008

Troballes agradables

Temps ençà, em va passar amb un concert de Ray Charles i ahir al vespre un altre cop...de rebot, fent zapping, em vaig trobar amb el final d'un concert que feien al canal 33 de l' Albert Pla.

Per mi, aquest noi era un record de quan va començar, aquell rebombori que un noi de Sabadell mig cantava ajagut en una butaca amb orelleres...més endavant el vaig trobar col.laborant en un tema d' Extremoduro al disc Agila...i tu, poca cosa més en sabia fins ahir.

Només van ser 3 temes, els que vaig poder sentir, però tots amb una força brutal, una escenificació, una llum, impecables, 4 músics (molt probablement del món del jazz) que tocaven de meravella i una noia que feia corus que simplement em va enamorar! ho reconec, era moolt sexi!

Mirant el youtube, diria que és un concert que va fer a figueres al 2006.

I ara canviant de tema...dues fotos, una de un dels millors de les festes i l'altre que li havia promès a la Terra...(és un pot per galetes!)


14 comentaris:

Mikel ha dit...

veig que començes l´any amb força , jo tambe vaig veure una estona del concert d´en Pla , tot un personatge.

Striper ha dit...

Jo em vaic mirar el concert de nadal desde Viena casi sencer , es relaxant. Bon Any.

Duschgel ha dit...

Coi, nen, que se't crema el gall dindi!! ;)

M'encanta flambejar i en tinc prova també!

El pot de galetes sí que és una frikada, sí XD.

Petons somrients i relaxats

Jo Mateixa ha dit...

Jo vaig aguantar tot el concert de Any Nou i no em vaig clapar tu :-P

Petons!!!!!!

rosa ha dit...

quins records l'Albert Pla. Si tens tota la raó el veí encara no ha penjat res de la festa de cap d'any....és que la vam muntar grossa

Puji ha dit...

Encara em sé de memòria les cançons del seu primer disc. Les lletres eren divertidíssimes i a l'hora (encara que no ho semblés) molt profundes, i la interpretació musical tremenda. Jo també li he perdut la pista.

Veig que has començat l'any calentito calentito, amb aquest capó en flames!

Clint ha dit...

Ei Mikel i sense repartir cap cop de mall encara!

Striper ja he vist que estàs molt sensible aquest any! felicitats!

Dusch Era un pollastre de pagès i no es cremava! jajaja a més era a casa la mare! aquest no el vaig cuinar...només menjar! Petons per tu també!

Jo Mateixa i això era per trencar la rutina de llit i cuina? ;PPPP

Rosa jo que em pensava que no havia entès res...esperarem doncs!

Puji veig que has tornat bé! i que t'has fixat en el pollastre! jajaja quin bé de Déu! I tens raó les lletres amaguen moltes coses..incloent molta mala llet!

Gatot ha dit...

colló clint... jo que em pensava que tindries en Dark Vader!!! :P (o pitjor, el poster de la princesa al sostre de la teva habitació!!!!) :DDDDD

diuen que l'Albert Pla era tot un fenòmenu nadant... potser a tornat a l'aigua, ves a saber!:D

petons i llepades engegades engegades!

Terra ha dit...

Fa molt que no escolto en Pla, però molt molt.
Ja veig que has aclarit que el pollastre no es cremava, és el primer que he pensat!

Què puc dir d'aquest soldado imperial-pot per galetes? jajajaja M'ha agradat! Confesso que fa 2 anys que faig el pessebre amb les figuretes d'Star Wars de la parella... ;P

zel ha dit...

Caram, Clint, vas cuinar tu aquesta cosa tan agradosa? I el pot, mmmhhhhh m'estimo més no dir gaire res, que tot se sap, diu el meu pare...

Jo Mateixa ha dit...

Clint txato, simplement era entre llit, sofà i cuina, on s'es vist que fes el vermut a les 12:00 amb el concert sonant, una ampolleta de vi negre i pernil del lot de Nadal??

Quines tonteries faig jo els dies de festa eh :-O

La Tramuntana ha dit...

Quina pinta te el pedazo de pollo :-P

Robertinhos ha dit...

a mi no m'agrada aquest noi, ara bé, descobrir que ets un freaky de Star Wars no té preu! (juasjuas! segur que tens una espasa de llum!)

Clint ha dit...

Gatot del Darth Vader...en tinc una samarreta! jajaja

Terra Noooo el pollastre estava de ressaca!...M'encanta això del pessebre ;)

zel noooo...aquest cop va ser la mama! però això de callar-se les coses mmmhhh... no seràs una treaki?

Jo Mateixa com bé diu el teu nick...tu pots fer el què vulguis reina!

La Tramuntana i el relleno que no es veu....de mort! Benvingut/da.

Robertinhos no penso dir res que pugui ser usat en contra meu...però el nano en té d'espases de llum!