dilluns, 21 d’abril del 2008

Relats conjunts: el drac


DRAC XINÈS, Escola xinesa s. XIX


- Que miedo! veo un dragon rojo....un dragon quiere comerme...jajajaja

- i ara què fotem...vols dir que no t'has passat amb la dosi?
- No. L'hi he injectat el que diu el protocol, ni més ni menys...no ho puc entendre..
- Collons, ens menjarem un marró com no tinguem l'informació que vol M a les sis..
- ja ho se cony!, no em fotis més nerviós tu, que t'empapero! a veure tornem a provar-ho..

- A ver, dónde tiene guardado el dosier, eh ... dónde?
- Le prometo que apoyaré el estatut que salga del parlament...juasjuasjuas

- res, tu, ni amb el "sueru de la veritat", que no hi ha manera! donat per follat...

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Una altre proposta de relats conjunts

19 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Ai, no l'he entès aquets relat, be si a mitjes, però no pillo que hi pinta un drac en l'estatut...Clint...que has fumat????

Rita ha dit...

Genial, nanu!!!!!!!!!! hahahaha

kpi ha dit...

jajajajajajjajaja!!! ets lostitu!!
això mateix que t'has fumat nin

robelfu ha dit...

Ala no t'hauràs equivocat i t'has punxat tu?.
molt bo.
petons

XeXu ha dit...

Hahaha, jo pensant coses místiques amb el drac aquest, i tu em surts amb això? Quina imaginació (i una mica de mala llet, tot s'ha de dir). Molt gran, com sempre.

Jordi Casanovas ha dit...

finet, finet... però amb una mala bava.

Deric ha dit...

ei,molt bo

Striper ha dit...

Eh quina dosis de mala llet justeta pero...

Núr ha dit...

prò quina flipada!!! em sembla que m'he perdut una mica, jo també...

Clint ha dit...

Jo Mateixa em penso que passes massa estona amagada sota...jejeje
que jo no fumu, no vas llegir que faig esport ara? juasjuasjuas

Rita ets una aduladora!

kpi que no fumo! jo no vaig d'afters! jejeje

robelfu no dona, que a mi em fan por les agulles! petons!

Xexu una mica de mala llet de tan en tan no va malament! jajaja i què cony també pot ser místic i tot! a veure què ens proposes!

Jordi només un puntet!

Deric gràcies!

Striper doncs si és justeta tampoc n'hi haurà per tant! jajaja segur que es recupera!

Núr no dona no! aquest jovent! segur que l'has entès però no t'ha fet gràcia! jajaja no passa res!

Jo Mateixa ha dit...

N'estas segur que no fumes????, doncs no he entes el relat...soc una mica curteta jo...per segons que, es clar :-P

kpi ha dit...

...segur que no te vaig veure jo ballant a l'after copa amb ma ???jejejejejedoblejejeejjeje

Déjà vie ha dit...

aksta ronda d relats conjunts esta fent embogir la blogosfera, aixó s deliri?

Clint ha dit...

Jo Mateixa a veure doncs va que tenen al ZP un servei de seguretat i que ni injectant-li el sueru de la veritat la diu...i com que esta una mica drogat doncs per això veu al drac.

Ja se jo que de tonta no en tens ni un pèl! ;)

kpi què dius que veies doble? marededeusenyor!

Déjà vie és que el drac aquest tela...a veure que ens expliques tu guapa!

Tocat del cargol ha dit...

Quan l'he llegit m'ha transportat a un gag de polònia... és que els de veritat fan plorar!

Pd40 ha dit...

jajaja, com el Pep també m'ha vingut al cap un gag del Polònia XD
Bon relat, Clint, surrealista i divertit!

estripanits ha dit...

hahahahahahaha, boníssim!

AINA ha dit...

jajaja molt molt molt bo!!!! felicitats. quin toc d´´ humor més bo...

aina

barbollaire ha dit...

jua jua jua jua!!!
que bo, que bo!!!