divendres, 25 de juliol del 2008

Em ve de gust...

21 comentaris:

Striper ha dit...

Si tu posa-ho aqui que quant et donguis compte ja en ho haurem fotut.

mafalda ha dit...

Una tònica per a mi, xiquet! Mmmmmmm, olivetes i patates...!

XeXu ha dit...

I a qui no, que encara no he dinat!

Eli ha dit...

Culló....!!!!
Entre les tallarines de l'altre dia... i l'aperetiu d'avui....
Bufffff... em fas obrir la gana, i despres acabo anant de compres i cruspint-me jo aquests tiberis...
Despres de les tallarines, que a m'encanten, vaig anar a comprar-ne'n....
Ets de bon tiberí, tu, eh???
Doncs, au, ja som dos!

Lucrècia de Borja i Bairén ha dit...

Ideal, sols trobe a faltar la cervesa fresqueta.

ciber-besets

Mikel ha dit...

Mmmmmm genial!!!!!!!!!

kpi ha dit...

quin morrrrooooooo que tens!!!! que estic de cagueteeeeeeeesssss i no puc menjar res de tooooooooooot AIXÒ

El veí de dalt ha dit...

LA cervesa ja te l'has fotuda?

Terra ha dit...

Oh! I a mi!!
Em falta una Coca-Cola per tirar avall...mmmmm...m'agrada tot!

Joana ha dit...

Amb un Martini blanc, sinò amb una cerveseta ben freda ja faig

Marta Cebrián ha dit...

Tu a l'estiu no perds el temps, eh? Avui també estaves deprimit?

Lula ha dit...

Síííííí!!!!!!!!!!!!

I un Maritrini(*), of course.





(*)Martini blanc, ja ho sabieu, no?

Puji ha dit...

He sentit la paraula vermut?

Clint ha dit...

A tothom la foto no és meva...la vaig treure del google...a mi em venia de gust, com veig que ve de gust a tothom per aquí!

Diu molt dels blocaires, saber apreciar un vermutet clàssic, ja sigui acompanyat de Martini, cervesa o refresc (menys) ens honora a tots i totes!

Això sí demà al migdia i com mana la tradició...vermut de diumenge!

robelfu ha dit...

Hey una mica tart pero m'hi apunto vale?
Hon dius que ens convides?
un petonàs

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

pues yo como son las dos de la mañana, y esta tarde como sali muy tarde del trabajo termine comiendo una pata de cordero con salsa de ciruelas y piñones a las 7 de la tarde y hace media hora cene, croquetas de pernil y gambas rebosadas..como que no me apetecen¡¡¡¡ pero otra vez será jajajajaj un beso grande

Toy folloso ha dit...

Potser, en lloc de les escopinyes, (ara no son bones) m´agradaríen unes rodelles de fuet.
I un got amb Martini sec i dolç barrejat.
Salut!.

Jo Mateixa ha dit...

Per una vegada tot el que hi has posat m'agrada, yupiiiiiii :-P

Que passis molt bona setmanaaaaa, es que no se pas si podré passar per aqui entre setmana :-(

Petons!!!!

Déjà vie ha dit...

ondia! a mi tb!!

Clint ha dit...

robelfu que a la taula i al llit, al primer crit!

Andre vale, aceptamos pata de cordero!

Toy com domineu els trialerus!

Jo Mateixa no passaràs per el meu o per la bloggosfera?...molta feina?

Déjà t'apuntes a un bombardeig eh! Petons!

Alepsi ha dit...

Doncs casi em ve més de gust això que la xocolata, eh??? És que jo sóc més de salat...