dijous, 12 d’abril del 2007

Com esta el pati!

Venia escoltant la ràdio totes les tonteries que es diuen sobre el gran mentider i les seves línies d' investigació i ja m'estava posant a buscar el mall, quan sento que el Montilla a Madrid i en español, diu que si a Catalunya hi ha alguna llengua perseguida és el català i que no provin de tocar-nos l' estatut que si no anirem tots a una...deu ser que tinc molta feina per què hi ha coses que no les acabo d'entendre! i l' Acebes seguirà cobrant diner públic...

11 comentaris:

Duschgel ha dit...

Ara hauries d'haver tornat a copiar el Mikel i dir: "Doncs no ho entenc" :P

Clar que igual t'acaba cobrant drets d'autor!

Puji ha dit...

No intenten entenderlo, todo lo que han visto y oido es producto de su mente.

Charlie Hi-Hat ha dit...

odio a tothom.

Robertinhos ha dit...

encara no havies vist el Cirque du Politique? els millors pallassos, malabaristes, mags, etc. allí els trobaràs

Txell ha dit...

Jo odio a l'Acebes, a l'Aznar, a en Rajoy, a en Zaplana, a l'Alvarez Cascos, a en Mayor Oreja, en Michavila, a la del Castillo, a la zorrona de la comunitat de Madrid, a la Pastor, a l'Arias Cañete, a l'Arenas i a la mare que els va parir tots!

Clint ha dit...

Ei Dusch, molt bona! jajajaja (segur que intenta cobrar-ne!)

Ei Puji, Anthony Blake?

Ei Charlie, algú quedarà que no odiis, no et facis el xulu!

Robertinhos, el que passa és que jo estic en contra els circs que fan servir animals!

Txell, una bona llista, tot i que segurament podriem allargar-la sense pensar massa! Ford Farlaine va dir:

"Tant gilipolles i tant poques bales"

Déjà vie ha dit...

ui si com sta el pati! posats a odiar, a veure qui dona mes.

Mikel ha dit...

Cap problema Clint pots fer servir els "doncs no ho entenc" , de fet es tot un honor per mi que el facin servir i a sobre amb link ;-)

Sobre la politica...estic a mig vere el documental de telemadrid i estic entre el cop de mall i el doncs no ho entenc....

annatarambana ha dit...

Tan de bo fos producte de la nsorta ment! :(

I, no avui no ha sortit el sol!

Jo Mateixa ha dit...

L'acebes???, rrrrrrrrrrrrrrrr

Clint ha dit...

Ei Déjà, em penso que va guanyant el Charlie!

Eps Mikel, deixa el documental, no val la pena donar-li més cobertura! Quda apuntat el tema del link ;)

Ei annatarambana, tens tota la raó! i sembla que ja s'acaba la pluja...a veure si és veritat!

Tu mateixa, RRRRRRRRRR!