divendres, 27 d’abril del 2007

Qüestió de criteris.

Hugh Grant, Jeff Bridges, Gary Oldman, Rennée Zellweger, Júlia Roberts, Julianne Moore, John i Joan Cusak, i molts més que ara mateix no em venen al cap!

Aquesta llista és de una serie d'actors que tot i no ser els meus preferits, no se perquè normalment m'agraden les pel.licules que fan, tot i que algunes no les aniria a veure al cinema i si que ho faria en DVD a casa, però que si surten ells, per una totalment irracional sensació tinc la tendència a que m'agradin les seves pel.licules, tot i que sovint em costaria de justificar.

Segur que vosaltres teniu una llista similar....sigueu valents el Puji va ser-ho i em va fer recordar aquesta llista al comentar-lo.

I si no voleu fer-ho, doncs passeu un bon pont els que en tingueu i els que no un bon cap de setmana! Vinga va agafeu-ne un que s'acaben...

21 comentaris:

Pd40 ha dit...

Em passa alguna cosa semblant amb alguns directors, per exemple el Tim Burton.
M'agafo una gominola, gràciessss. Bon pont ;)

Charlie Hi-Hat ha dit...

Em quedo només amb el gary oldman i amb la julianne moore.
No puc fer llista perquè la veritat és que no m'ho he plantejat mai :P

PS: Hugh Grant??? pfffffffff!! sí, ets tant valent com el Puji. :P

Puji ha dit...

M'encanten John i Joan Cusack!

M'emporto unes xutxes per fer coixí de tant de vi que em penso cascar...

Arare ha dit...

T'agafo una xutxe de maduixa... Júlia Roberts, em quedo amb ella! I de nois... hmmm.... Tim Robins i Brad Pitt!

gràcies per passar "per casa"! petonets vermells.

Clint ha dit...

Ei Pd40, Tim Burton ... tens raó!

Charlie, Julianne Moore...és impressionant!

Ei Puji, agafa agafa i que disfrutis amb el viatge!

Arare, de res dona, que et vagi moooolt bé i de xutxe tria la que més t'agradi!

Rituslee ha dit...

Hugh si però el Jackman, Clive Owen, Matt Damon, Joaquin Phoenix el grandiós Johnny Deep a totes les pelis amb el Tim Burton,Kevin Spacey, Eduard Fernàndez, Jeremy Irons, James Stewart, Sergi López... aghhh n'hi ha tants!!

M'encanten les pelis amb tots aquests maromus...em reprimeixo pq la llista podria ser interminable.
Nyam, gràcies!

Duschgel ha dit...

Sí, és veritat, jo també solc tenir associats certs actors a pel·lícules que em puguin agradar.

M'apunto també al Tim Burton com a director, i com a actors, doncs també Hugh Grant, Nicolas Cage, Robin Williams i d'altres que ara mateix no recordo.

També em passa al revés. Si, per exemple, hi ha una peli on surt un actor que no m'agradi (esemple: Antonio Banderas), normalment la peli tampoc m'agrada i molts cops passo de veure-la. Potser hi ha alguna excepció, com el Tom Cruise, que no m'agrada gens, però la peli de Minority Report sí que m'agrada.

Bon cap de setmana!!

Metamorfosi ha dit...

No sabria què dir-te Clint. El cinema m'atavala una mica i hi vaig poc. La majoria són pelis infantils i juvenils (qui tingui criatures en edat d'anar al cinema, ja ho sap).
La majoria de pel·lícules les veig a la tele i, si bé és cert que m'agraden si l'actor o actriu m'agraden (i al revés també), només em quedo amb la cara i em costa recordar-ne el nom (per exemple: des que he començat a escriure que intento recordar el nom del protagonista de Pirates del Carib que em cau simpàtic i no hi ha manera). Ja hi pensaré, que estic molt espessa.
Bon cap de setmana i molts petons!

Clint ha dit...

Ei Rituslee, tan sortit d'una tirada? jajaja el Clive Owen jo sempre el veure com el metge sonat de Closer, ho sento per ell!


Ei Dusch a mi em passa una cosa semblant amb el Tom Cruise...i tens raó si no t'agrada l'actor ja pot ser bona la peli que no hi ha manera!

Meta, (Johnny Deep)el pirata. Espessa? si postejes a les 2:09 de la matinada...què vols! jajaja jo també vaig al cinema només a veure pelis de dibuixos...de fet la llista aquesta em serveix per les pelis que fan a la tele.
Apa, bon pont i petons molts!

Déjà vie ha dit...

jo vull un d cirera. ;)

Eva ha dit...

ostres quina ràbia de bloc, m'has fet venir ganes de dolç :@

^eMMa^ ha dit...

L'huc m'encanta! en tots els sentits!
A veure si avui enredo algu per anar al cine!!

salut clint!

Jo Mateixa ha dit...

De nois, sens dubte, em quedo amb en Denzel Washington (s'escriu així???), i de noies...aixxx, tinc dubtes, m'agrada molt la Julianne Moore i la Julia Roberts.

Petonets i bon cap de setmana!!!!

PD: Jo tinc, ara mateix, un potet de frambuesitas d'aquelles vermelles i negres, t'en guardo alguna?? :-)

borrego ha dit...

Hugh Grant, Julia Roberts, Zellweger, Robin Williams, Banderas, Affleck, Penélope, Angelina Jolie, Orlando Bloom, Sandra Bullock i Cuba Gooding. Aquesta es la meva llista de la gent que mai de la vida em farà perdre el temps veient un peli seva. Representen la seguretat d´una peli dolenta. I en falten més!

Robertinhos ha dit...

un de fresa Clint

la llista, em quedo amb Clint Eastwood, Robert de Niro, Morgan Freeman, Brad Pitt, George Clooney, Sharon Stone, Scarlet Johansson, Natalie Portman, Matt Damon, ... persones que quan fan una peli em dóna curiositat per veure-la

Rituslee ha dit...

El Clint, que m'havia deixat el Clint Eastwood!! de carrerilla, m'han sortit, si senyor...

Ulisses ha dit...

sean william scott

no sé pk però m'agraden, i mira que no valen un duro la majoria...

Joana ha dit...

Per no repetir-me et diré que la llista del robertinhos m'agrada perquè els actors són sinònims de bones pelis...per què serà?
Me n'agafo una... gràcies i bon pont!

Clint ha dit...

Déjà els de cirera per tu! ;)

^eMMa^ 4 dies donen per anar al cinema! Tria bé la pel.lícula!

Ei Jo Mateixa! què tal! guarda mores guarda! jajaja i si tens dubtes et quedes amb les dues!

Eps borrego, benvingut, segur que en falten més, es una qüestió de criteris! jajaa

Eps Robertinhos, tu has fet la llista d'actors bons..així no val! ;)

Ei Rituslee..ara si que l'has brodat, a mi també m'encanta el Clint Eastwood!

Ulisses, ara vaig a veure qui és aquest. Jo es que per els noms dels actors...

Ei Joana, per que serà ho hauries de dir-ho tu no? ;) bon pont hagis tingut!

Clint ha dit...

Ostres Eva, que te'm deixava...quina ràbia! jajaja és bo menjar gominoles dona que una mica de dolça no fa mal!

Trinxeria ha dit...

Una llista?

mmmm Paul Newman, Robert Redford, Al Pacino, Robert de Niro, Jeremy Irons, John Cusak, Tim Robbins, Sean Penn, Clint Eastwood, El senyor Lobo (no me'n recordo de com s'escriu), Edward Norton, Jean Reno...

Joan Woodward, Robbin Wrigth Penn, Julianne Moore, Natalie Portman, Jodie Foster, Monica Bellucci, Judy Dench, Cate Blanchet, Hillary Swank (la de Milion Dollar Baby)...