divendres, 6 de juliol del 2007

Entre copes.

Quan vaig començar a apreciar el tema del tast de vins, i desprès de passar el periple típic dels dubtes iniciàtics. Perds la vergonya, els amics paren de fer les mateixes gracietes i aprens el que t'agrada del vi, quins et deixen fred i els que encara ara recordes.

Un dels primers vins dels que jo em vaig enamorar és el Cèrvoles, un vi de Costers del Segre, d'una potència espectacular i que lluny de deixar-te indiferent a cada copa va deixant anar noves notes que a uns recordaran unes coses i als altres unes de ben diferents, però sens dubte que els seus aromes, el seu gust i la sensació que et queda a la boca no és fàcilment oblidable.

Doncs la meva recomanació d'avui, és el Vilosell. Un vi, fet per Tomàs Cusiné que fins llavors formava part de la familía de Cèrvoles, i que va iniciar aquesta aventura per buscar el "costat femení del vi".

Aquest fet, em va fer interessar-me per aquest vi i tot i que no se si li he trobat el costat femení, si que li he trobat molts altres motius per anar prenent-ne, i que amb un punt de fred és extraordinari per una nit d'estiu amb bona companyia!

Vinga doncs, feta la recomanació, bon cap de setmana a tothom!

11 comentaris:

Joana ha dit...

Jo també vaig fer un petit curset de tastavins i crec que és tot un món...
M'anotaré aquest per provar-lo...i si puc en bona companyia.
Ara la dutxa i cap al concert!
bon cap de setmana!

Gatot_X ha dit...

jo també me'l apunto. M'agraden els costers del segre, Clint. No he fet curset, els no fumadors diuen que tinc el gust atrofiat... però crec que els sabria diferenciar sense gaires problemes. I sobretot, m'agrada quan passen suaus gola avall.

Gràcies per la recomanació. Miraré de fer servir la part més femenina del meu cervell (ai, de la neurona, volia dir)!

petons i llepades vitivinícoles!

mossèn ha dit...

res, res .......... una pepsi ben fresqueta !!! salut

Anna ha dit...

Re com un bon vi pres amb bona companyia, oi?

Waipu Joan ha dit...

deixant de banda una mica la guinness, i traint el seu esperit pel vi, aprecio les teves recomanacions. Som una colla d'amics que sovint fem el que anomenem Tast d'Amistat, i ptocuraré trobar el Cèrvoles, o com a mínim un Costers, que fa temps nque no provem. Bon cap de setmana.

Puji ha dit...

Gràcies Clint. Queda apuntat. El tastarem!

Mikel ha dit...

m´el apunto!! Soc dels tipics que acava sempre amb riberas o Riojas i no fa el cas que es mereixen als vins de la nostre terra...

Clint ha dit...

Eps Joana, si que és un món si, i com més tastes...més gran es fa! suposo que el concert bé...ja passaré perque m'ho expliquis!

Eps Gatot, és cert que fumar no ajuda, però com tot suposo que alguna cosa ha d'aportar, l'important és que t'agradi a tu!

Mossèn...pepsi? no voldrà pas començar una guerra! jajajaja

Ei Anna, tota la raó, per a mi la companyia en aquestes ocasions és molt important!

Joan! no tot és Guinness oi? ja em vaig apuntar algun merlot de la vostra llista al bloc...potser també en faré una un dia! Si vols el Geol també és molt bo...n'hi ha tants!

Ei Metamorfosi, si saps distingir el que t'agrada del què no, ja n'entens una mica ;) i per començar...jo tiraria el Cèrvoles, ves buscant les copes va!

Ei Puji, de res! sempre amb voluntat de servei! jajaja

Clint ha dit...

Ei Mikel, és que hi ha riberes i riojas molt bons! jajaja però a casa nostra en fan de molt bons també! i a Toro, i al Bierzo i a València i ses illes...

ignasi ha dit...

Jo sóc malalt dels costers del segre (gotim bru) o algun priorat com Les terrasses ...

Però si em voleu conèncer, podeu enviar-me alguna proposta, perquè gentilment prometo beure-me-la...

Clint ha dit...

Ignasi, castell del remei! si senyor! has tastat el 1780, tot un vi.
El Terrasses és molt bó també però és que al priorat hi ha molta oferta i molt bona!