dilluns, 9 de juliol del 2007

Penso...doncs bloquejo

Fa uns dies, ha arribat com ho fan aquestes coses, sense saber ben bé d'on (bé de fet s'ha descobert que ve de Turquia), un meme que fa dir 5 blogs que et fan pensar. L'he vist a diferents blocs i de sobte m'estava dutxant i he llegit això:

Clint: Sus posts variopintos van mostrando retazos de su persona desde distintos puntos de vista: personal, familiar, laboral, político, social, cultural. Suelta con fluidez su opinión y no se corta si tiene que arrearle un "mazazo" (sí, "COP DE MALL") a quien haga falta.


Evidentment m'afalaga molt, veure'm en una d'aquestes llistes i desde aquí vull agraïr a la Dusch, que s'hagi recordat de mi. Però em sento incapaç de seguir aquest meme. No podria seleccionar 5 blocs! és del tot impossible (ho he intentat, que consti!)

No hi ha cap bloc que no em faci pensar, somriure, suar, obrir els ulls com plats, serrar les dents o mil i una emocions més, si, d'aquestes emocions també! i quan als posts, afegim els comentaris de la gent...llavors ja és del tot impossible de poder triar...depèn del dia, depèn del post!

Per bé o per mal, estic enganxat a vosaltres, qui m'ho hauria dit ara fa un any! Per tant jo proposo tots els que tinc a la llista del costat i alguns més, que toca actualitzar-la i com sempre per afegir blocs nous!

10 comentaris:

Puji ha dit...

A mi també me l'han passat, i em passa com a tu. No sé quins cinc blocs triar! és que hi ha nivell, eh?

mafalda ha dit...

A mi no m'ha arribat, però em sembla que podria fer-ho, no per qualitat, sinó per temps que fa que us llegeixo a alguns. Qui es doni per al·ludit, una abraçada!

ignasi ha dit...

Només et falta un: JO!!!

jejejej (és broma...)

Robertinhos ha dit...

clint, merci. ets un dels blogs més divertits que corren per la blogosfera. Els teus posts ´sols es veuen superats pels comentaris que deixes als blogs dels altres

Mikel ha dit...

jo com que no em barrufen els memes no tinc el problema de haver de triar.

Duschgel ha dit...

Clint, sí que n'és de difícil triar! Jo em vaig tirar diversos dies amb blocs ballant pel cap. Encara que no t'hagi estat possible escollir-ne només cinc, moltes gràcies per fer-ne un post i per dedicar-nos el premi a tots nosaltres.

Un petonàs!

Metamorfosi ha dit...

Felicitats, guapíssim!

Jo també penso que tens un bloc molt especial i genial!

Gràcies per ser-hi... i també per venir a visitar-nos. I com que em trobo a la llista del costat... gràcies per pensar en nosaltres!

Petons... perquè tu ho vals!!! ;D

Metamorfosi ha dit...

Cliiiint... que no em deixa veure aquestes emocions!!!
(i segur que m'hauria agradat!

Apa, més petons!

Tondo Rotondo ha dit...

De vegades... quan estic lluny de l'ordinador veig alguna cosa que em fa pensar en algun dels blogs que visito i que formen part de la meva vida.

No us passa?

Clint ha dit...

Ei Metamorfosi, va no siguis aduladora! jajaja gràcies a tu i a la resta!

Tranquila, que les emocions s'han de viure, aquí només hi sortia un dibuix ;) Petons!

Ei Tondo! no saps el pes que em treus de sobre...començava a pensar que era l' únic! jajaja veig que no. Però tens tota la raó tots els blogs passen a formar part de la vida quotidiana i no s'hi pot fer res!