dimarts, 18 de desembre del 2007

Blog Solidari

L'altre dia, el nostre estimat Veí de l'àtic, evidentment sota els efectes d'algun tipus de bolet en mal estat...va nomenar aquest, el vostre bloc (sempre havia tingut ganes de dir.ho això) amb el premi de blog solidari...


Ell diu:

A en Clint, perquè és un gran cerveser com jo; un pare abnegat com jo (creu-t’ho!), un motero com jo (penso) i un gran fornicador com tots vosaltres. I fa anar el mall com la ploma. Jo, quan sigui gran, vull ser com ell.

i jo em poso vermell, però crec que tots veieu els efectes dels bolets en mal estat oi?....però bé seguint l'historia d'aquesta cadena de premiats, veig que la solidaritat en el món del blog va una mica lligada amb explicar les coses tal com venen, sense por i a cara descoberta.

I tatxan tatxan els 7 premiats d'avui en el blog solidari són:


- Mikel, per la seva inacabable guia de restaurants del país, a banda del seu libretto "com aconseguir que un cap de setmana tingui 56 hores i encara en puguis dormir 3 o 4!"

- Charlie, per llegir tots els diaris del món cada matí i extreure'n el que realment importa, fet que ens permet anar per el món amb la cara ben alta i saber que quedarem bé en totes les converses on es valora estar al dia!

- Puji, de la cullerada, perquè em va explicar com posar links en els comentaris...si això no és ser solidari amb els animals....bé i també per què esta convençut en salvar el planeta del canvi climàtic!

-Al Joan Waipu perquè el seu bloc és possiblement el més solidari dels que llegeixo, sovint no se que comentar per por de quedar frívol, a més li agrada la Guinness, i té una llista de tast de vins més que recomanable...(un altre dia a la Carolina)

- El Dani R. perque a banda d'intentar mantenir-nos al dia amb els nous ginys electrònics i tocar la bateria, ha aconseguit doblegar el món tal i com el tenim pensat i ha guanyat a la banca!

- Al Gatot ningú reparteix tant solidàriament petons i llepades! i falta que fan! A banda de receptes de cuina, de llit i del que se li posi per davant!

-A l' Oriol, perque sense vergonya, sense por, cada dia ens mostra com es pot ser pericu i mantenir certa dignitat encara! Serà que se li empelta alguna cosa de la costella!

I si, com els més observadors hauràn observat, no hi ha paritat, i què? la solidaritat comença en un mateix i aquest cop toca als nens! a més he valorat el fet que tots donen la cara (vé el gatot la cua), que és una de les coses que a vegades trobes a faltar quan t'amagues rera el nick! coses dels blogs suposo.

Ara toca avisar-los i que ells segueixin nominant 7 blocs més...i embolica que fa fort!

19 comentaris:

Txell ha dit...

Anda Clint... tu també ets motero i gran fornicador?????????

Déjà vie ha dit...

a vuere si en Puji i en Charlie amb la força d 2 premis, el teu i el meu, se'n adonen i fan un tour pels nostres blogs!! crec q em dscarto d bloggaire invisible, aksta pista...nusenuse

Mikel ha dit...

bufff ja esta , com a molt guanyo una cosa per any per lo que ara segur que ja no em toca la loteria el proper dissabte.... bueno , sempre podre dir que em van donar un premi en el mon bloggaire jejeje i aixo no te preu!! ;-))))
Gracies Clint!!!

Robertinhos ha dit...

un cop de mall per tu Clint, per no ser el meu blocaire invisible! Jo de costums matiners i dominicals sol tinc donar-li a la percussió, però suposo que aix``o no et faria discrepar

Charlie Hi-Hat ha dit...

Ei moltes gràcies!!!!!!!

kpitana ha dit...

No se qui es..no se qui es...quantes pistes mes ens fareu patir sr. Clint...
Blocaire Solidari, felicitats, ser solidari sempre es bo.
Esperava un petonet vostre.

Clint ha dit...

Txell que tot això ho diu el Veí eh! bé motero si que en sóc, i de "lo" altre, es fa el que es pot! jajaja el què em té intrigat del teu comentari és aquest "també"...

Déjà vie sembla que algun comença a respirar! No et descartis dona, a vegades les pistes son per despistar...;)

Mikel ara si que em sap greu això de la loteria! jajaja ho apunto per l'any que ve! Va, deres home, gràcies a tu!

Robertinhos cop de mall? collons nano! pensa que potser és alguna d'aquestes dames que corren per aquí, i et regala un massatge...millor no?

Charlie ei! moltes de res! jajaja

kpitana només faltaria! Un no dos petons dels que curen més que res!

Waipu Carolina ha dit...

Qué chévere este premio! Ya le comento a Joan que pase porque anda algo distraido con su trabajo y con sus otros blogs pero le encantará este premio!

Un abrazo

Puji ha dit...

Ei! Solidari jo? Voleu dir? En qualsevol cas, moltíssimes gràcies. Haurem de seguir la cadena!

Jo Mateixa ha dit...

Ohhhhh, moltes felicitats a tu Clint per el premi i moltes felicitats als nou premiats!!!!!!!!!!!

Joana ha dit...

Moltes Felicitats!!
Et noto content...
I felicitats als premiats! ;)

Clint ha dit...

Carolina Una mica també és teu! jajaja avisa'l que farem un brindis!

Puji va treu el hippie que portes dins!

Txell vas tant enfeinada..se't troba a faltar!

Joana Gràcies per la part que em toca, content...m'ha fet efecte la couldina!

Terra ha dit...

Felicitats! Continua el bon rotllo q donaven els Counting Crows eh?!

Dani R. ha dit...

Toma! Un premi! I de Can Clint. A veure si seguim amb la ratxa i divendres lliguem la grosa.

PS.: Motero...la meva assignatura pendent

El veí de dalt ha dit...

Que xavalote! No diràs que ara no fornicaràs com un cabronàs amb el premi? La teva elecció, perfecta.
I vaig a prendre'm uns ous de reig que m'han sobrat...

Robertinhos ha dit...

coi...doncs per un bon massatge el que sigui

Gatot ha dit...

collons collins clint! gràcies pel premi! saps allò que diuen, oi?

a vegades, quasi sempre, fa més il·lusió per qui te'l dona que pel premi en si mateix. (si, si, em referia al premi... tot i que seria aplicable als petons.... i hasta aquí puedo leer!!!)
:D

gràcies nano. Fem una guiness? o dues?

petons i llepades il·lusionades!

Clint ha dit...

Dani R. si et toca la grossa...posa remei a l'assignatura pendent doncs! ah! i pagues una ronda! jajaja

Veí això del fornici i els premis és un mite! jajaja Ous de reig...extraordinaris!

Robertinhos Ho veus home de poca fe!

Gatot tens tota la raó, i ja se que el veí també te'l va donar però...què collons! jajaja vinga aquests petons!

Mikel ha dit...

veus...ja et deia jo que no em tocaria la loteria...