dijous, 26 de juny del 2008

Recomanació; Pesto amb tomàquet


S'acosta l'hora de dinar, i després del pont, on entre altres coses he endrapat d'allò més ja no tinc ganes ni de cuinar ni de grans platarros! a més amb aquesta calor...així que bulliré uns espagettis i els amaniré amb aquest pesto amb tomàquet, que ve tot assecat i només cal hidratar-lo una mica amb aigua calenta i després afegir-li oli d'oliva per lligar una mica la salsa.

Zero feina i resultat boníssim, molt recomanable si el trobeu...i si us agrada el pesto, clar!

Per cert, avui hi ha futbol o alguna cosa d'aquestes oi?

12 comentaris:

game gambling online lottery ha dit...

Katon, Goukakyu no jutsu.

Striper ha dit...

A mi no m'agrada gaire el pesto.

zel ha dit...

Hola maco! Si avui hi ha una cosa d'aquelles d'allà... Gràcies per passar, jo és que aquests dies estic d'una bogeria de papers i informes i mèeeee i a més, després que rebo personalment família a familia i m'hi passo una setmana, em fan campana!!!!
Per cert, darrerament, què prens a part del pesto que estàs tan inspirat? Ahir vaig riure amb el banayador... jo en tindré sort de les gomes donades, que si no, no hi entraria! Jeje, ja faré règim... Petonassos!

Jordi Casanovas ha dit...

I feel rus...

Joana ha dit...

Si, hi ha cosa d'aquella. M'apunto això del pesto amb tomàquet, que molts cops acabo dinant cada cosa més rara!

Eli ha dit...

Ostres es que jo les coses de pot, no em van massa....
Però a vegades és un apat rapid, i mira a falta de pan...
Buenas son tortas!!!
Ostres, ara sento crits al carrer, sí que deu haver una mica de pilota, Ah, ja ho veig, han marcat gol els "ñolitos"

Lula ha dit...

fúmbol.... sip....

ffffff

mossèn ha dit...

sí, bé, jo pesto, però ... amb el cul !!! ... o era apesto ??? ... salut

Robertinhos ha dit...

així que t'has fotut uns bons polvos per dinar, eh? jejejeje

Rita ha dit...

Pinta bé! Això ho compres a un súper normal o a algun lloc de delicatessen?
Bon capde i petonets!

Anna Tarambana ha dit...

Jo no sóc molt del pesto. Però estic molt encuriosida per saber d'on és això!

Puji ha dit...

És d´Ecoveritas? Ja ja!