dilluns, 22 de setembre del 2008

Kroncurs!

"la sublimació permanent dels mots inflamats"

L'altre dia, escoltant la ràdio, vaig sentir aquesta frase enmig d'una arenga, exposició o discurs...no se ben be què era, i haig de confessar que hores d'ara encara no n'entec del tot (per no dir gens) el seu significat...però bé anem al que proposa el títol del post...

Qui va dir aquesta frase? Com a pista us diré que esta en v.o. per tant ha de ser algú que parli el Català, encara que ja us aviso que la frase no va ser dita en l'intimitat.

Vinga doncs, rien va plus!

22 comentaris:

Robertinhos ha dit...

per la finor de la frase, digna d'un filòleg, diria que en Carod Rovira

Rita ha dit...

La sé, la dic? ;-)
Va, m'espero una mica hehehehehe
Petonetsssssssss

Joana ha dit...

mmmm...aixpo de mots inflamats...què vols que et digui!
Bona nit...millor que descasi ;)

Sergi ha dit...

Seria en Guardiola? No, que encara no té els 'mots' tan inflamats com per dir-la. Seguiré pensant, però no has dit quin era el premi... clar que amb la darrera pista podríem pensar que és de n'Ansar, però llavors ni ell ni ningú sabríem mai què vol dir tal frase.

Rita ha dit...

Ei, ei, que si hi ha premi sí que la dic eh!!!! hahahaha

Jordi Casanovas ha dit...

el mateix que devia dir allò de: el que més em fascina és la inoperant fragilitat que tenen els cotxes... i es va quedar tan ample

Striper ha dit...

Algun politic emprenyat!!!

Dani R. ha dit...

Sisa? Al pregó de la Merce?

estrip ha dit...

jo m'inclino amb algú barreja de filòleg com diu en robertinhos, emprenyat com diu en l'striper i mig com en Guardiola, de toca-la toca-la!
en Cuní?

Anònim ha dit...

esperaré la resposta del konkurs!..

Josep B. ha dit...

Hauries de donar alguna pista més.

Potser parlem d'algún polític? Si és així li escauria a algún senyor de Convergència (En Mas no crec).

Rita ha dit...

Veig que la cosa està dificil... ;-)

El premi... quin serà? (És per veure si la dic o no... hehehehehe)

Jo Mateixa ha dit...

Rita, si no ho dius tu ho dic jo..... va ser en Montilla en un discurs que parlava de l'Irla

:-P

PD: Que he guanyat????? :-O

Joana ha dit...

Ho deuria dir en Montilla, però no el veig jo molt d'haver-los pensat ell. I Clint, jo tampoc no ho entenc. I en Montilla, parla català en la intimitat?

Clint ha dit...

I la guanyadora és....la Jo Mateixa!!! que segurament va quedar tant astorada com jo quan ho va sentir, per que recorda exactament el mateix que jo!

Vinga doncs...un petó de premit!

I a tu Rita ja veus que no es pot deixar passar l'oportunitat...si vols guanyar la Txell cal anar a deguello!

I a la resta...ja sabeu, l'important és participar!

El veí de dalt ha dit...

Hosti, si hagués dit "la inflamació permanent dels mots subtils" ho hagués "pillat" de seguida! És que Montilla, amb les seves cabòries, cada dia em sorprén més.

Jo Mateixa ha dit...

Com diria el Piero del GH9, va ser Flipaaaaaaaante quant ho vaig sentir :-P

Aixxxxx un peto de premi???, jo esperava un striptease o no se, algun que altre detallet, juasjuasjuasjuas.

Un plaer participar-hi :-)

Rita ha dit...

Jo mateixa... a patir d'ara, no te'n passaré ni una! T'ho xuro!
hehehehehe
Petons, bonica!

(Pensava que el regalet seria més, més, més.... aissss...)

Mikel ha dit...

quin tiu mes raru aquest montilla...

Déjà vie ha dit...

veig q per aki la bogeria esta a nivells insospitats. No us oblideu d mi...

zel ha dit...

Sort que ho has dit, jo ni put ide...

Anònim ha dit...

<10>hi!nice to meet you,if you are free welcome to my blog!瑜珈教室,瑜珈老師,補習班,法拍,安信法拍,法拍資訊,法拍公告,法拍流程,高雄法拍,台中法拍,台北法拍,新竹法拍,桃園法拍,苗栗法拍,雲林法拍,嘉義法拍,台南法拍,屏東法拍,台東法拍,花蓮法拍,蘇澳法拍,法拍屋,法拍屋,安信法拍屋,法拍屋資訊,法拍屋,法拍屋,法拍屋法拍屋公告,法拍屋流程,高雄法拍屋,台北法拍屋,台中法拍屋,新竹法拍屋,法拍屋,桃園法拍屋,苗栗法拍屋,雲林法拍屋,嘉義法拍屋,屏東法拍屋,台東法拍屋,台南法拍屋,花蓮法拍屋,蘇澳法拍屋,高雄嘉俞瑜珈,嘉俞,高雄瑜珈,嘉俞補習班,瑜珈,嘉俞瑜珈,瑜珈教室瑜珈老師,瑜珈補習班,補習班,瑜珈教學,瑜珈課程,瑜珈墊,瑜珈環境,瑜珈服,簡善琳,高雄簡善琳瑜珈,高雄簡善琳,瑜珈,高雄瑜珈,簡善琳瑜珈,瑜珈補習班,瑜珈教學,瑜珈課程,瑜珈環境,瑜珈服,瑜珈墊