dimarts, 31 d’octubre del 2006

L'home del temps

Per no parlar de política i del video ploricó del Boadella, que és pensaven aquesta "gente".... em posaré amb els homes del temps, que ja ho vaig dir en un altre post, que em posen molt nerviós! D' acord, som a les portes de la castanyada, si vaig en màniga curta i suo, d'acord que no fot fred, però per aixó ha de sortir el Mauri donant l' informació a fora el plató enmig del bosc! i tot perquè? perque la colla que mirem el telenotícies sàpiguem la diferència entre sol i núvol?, com si fos el barrio sesamo...quan plou apa, cap a fora hi falta gent i ja tens al Molina amb el "canguro" sota la pluja, i d' aqui dos dies (que el temps esta boig) ja tindrem la primera nevada i tots amb l'anorak cap als pirineus... i jo em pregunto, és realment necessàri? Quants "cuartus" es gasta l'ens públic per fer més boniques les prediccions?...perquè estan el mateix temps, una setmana de tardor o primavera, amb temps canviants que hi ha informació, que al pic de l' estiu quan fins i tot el meu hamster endevinaria la predicció?
I no em vull extendre més, em guardo l' opció d' escriure un post sobre els que envien la collonada de foto de l'arc de sant martí quan plou i fa sol! però aixó serà un altre dia, avui toca reflexió i creuar els dits a veure si lin fotem un sac al Chelsea! que al pare del Hayden li va anar bé, aixó de ternir els dits creuats,i va fer caure el Rossi (gairebé ploro collons!)

2 comentaris:

Kaimor ha dit...

Hi! Interesting blog! Have a look at mine and let's exchange links http://onlinemagictricks.blogspot.com Nice working with you :)

Mikel ha dit...

totalment d´acord amb el tema dels homes del temps , cada cop tenen mes protagonisme , que facin la seva feina i punt ;-P