dilluns, 30 d’octubre del 2006

Putus bancs!

Si hi hagués un candidat a les eleccions al parlament, que es comprometés ha posar fre als bancs, (que ingenu oi? :) segur que tindria el meu vot i el de molta més gent (majoria absoluta) i segur que no necessitaria estratègies electorals tant imaginatives, el sol missatge ja seria prou contundent.

Em fot molta ràbia que jo hagi de demanar específicament no rebre extractes del meu compteper correu ordinari, que ja m’ho miraré per internet, per que si no em cobren comissió, i ells es gastin una quantitat inmensa de calés per intentar col.locar-me algun pla de pensió, o bé els punts de la tarja visa, en un paper gruixut a tot color i per correu! Perquè no em treuen les comissions de quan utilitzo els caixers de la seva pròpia xarxa però que són d’unaltra entitat? Si vull un cony de cafetera ja me la compraré!Quina colla!

Bé sort que demà tenim que reflexionar sobre altres coses, que ja ho diuen a veure qui estima el país, que si som com som, que si és bo per catalunya, que si menys paraules, no a tot però sosteniblement….potser em dedicaré a treballar i a esperar que facin House i passaré de reflexionar!