dilluns, 20 de novembre del 2006

Atrapalo o oci a la pantalla!

Rebo les ofertes d'oci d'atrapalo.com, sempre penso que m'hauria de donar de baixa de la seva llista de correu, però fa mandra! i a més sempre hi ha l' esperança de trobar aquella escapada, aquell raconet on fer-hi cap per escapar de tot. Especialment en dies com avui, dilluns sant tornem-hi, després d'un esgotador cap de setmana intentant convencer un vailet de 3 mesos que és molt millor pendres una llet en pols barrejada amb aigua i servida en un pot de plàstic que no una lleteta calenteta directament d'un pit esplendoròs... És evident que no cola! que és un nadó però de tonto no en té un pèl, que a mi tampoc m' agrada gaire beurem una cerveseta en got de plàstic (tot i que els reciclables de les festes majors no son mala ideia), però clar si a més hi posem uns pits per el mig, és que no hi ha color!
Però ves, que hi farem, amb agulletes als braços i els ulls enganxats, tornarem a lluitar....bla bla bla
És llavors quan mires la pantalla, i penses en col.locar la colla, agafar i marxar lluny sota una palmera i quan mentalment t'hi estires, es quan notes que alguna cosa s'et clava a l'esquena i llavors mires sota la tovallola i és el "Raiquaza" el tot poderós pokemon de l'altre heroi i tornes a la crua realitat!
Si som dilluns i no hem descansat gens ni mica!

7 comentaris:

Oriol ha dit...

Paciència, que ja queda menys perque faci la comunió i es vesteixi sol.

Clint ha dit...

Si si, no se si és millor aixó! El que ja es vesteix sol cansa més que l'altre...o és al reves no se!

gemminola ha dit...

Jajajaja els nadons, no no, tontos no són. Quines lluites!

Txell ha dit...

Jo quan rebo la informació de Atrapalo, penso lo mateix que tu... m'he de donar de baixa!
A vegades hi ha alguna obra o algun concertillu guapus, però mai trobo el moment.
Estic mirant per marxar el pont de la puríssima i res no baixa de 600-700 euros. Que lladres!

Clint ha dit...

Si Gemminola si, sort que son rodonets i tous que si no...

Txell ja pagaria jo 600 euros per fotre el camp un cap de setmana llarg! però ara mateix, aixó faig turisme de pantalla! tot i que amb atrapalo no he fet mai res, tampoc son tant barats.

Alepsi ha dit...

Em pensava que la única pringada que rebia els correus d'Atrapalo era jo... xDDDD
I no... entre un biberó i un pit no hi ha color... pobrissó... ja s'hi habituarà... xD

Clint ha dit...

Hola Alepsi, no creguis que siguis la única, segur que podriem fer una associació (vès que no estigui feta ja) d'atrapados anonimos!
I sens dubte, jo també prefereixo el pit! que el nano és petit però demostra una fixació prou important!