dilluns, 6 de novembre del 2006

Tripartit 2.0

No estic content, ho haig de reconèixer no m’agrada Montilla, i punt.

Ja se que els “meus” ho han decidit així però també tinc el dret de dir que no m’agrada, i el que no m’agrada és que les forces “teòricament” nacionalistes siguin incapaces de ajuntar i sumar, que sempre tinguin d’ estar discutint com nens petits, que de totes les negociacions no en treguem l’ aigua clara. Ara mateix jo no se si estic enganyat o no. Si aquest pacte estava fet abans de les eleccions, probablement si que estaria enganayat si no, no ho se. És el que té la política que només t’assabentes del que ells volen, la resta queda a l’ imaginació de periodistes i tertulians, que com que n’hi ha de tots colors, docns tampoc n’ acabes de treure’n l’entrellat!

De moment ja rebo sms en contra aquest govern, fet que trobo ridícul.

Ara bé ara ja tinc clar que l’esquerra catalanista, és evidenment més esquerra que catalanista, ara a mi em falta saber si les properes eleccions jo serè tant d’esquerres…

1 comentari:

Mikel ha dit...

Jo tambe he rebut un sms cridant a una vaga general el dia 27 en contra del tripartit...