dimarts, 28 de novembre del 2006

Un dia extrany 128 president.

Quan sents que el Rodriguez Ibarra diu que ha tingut que venir un xarnego per poder formar govern a casa nostra, i que l' opció més votada i nacionalista no ha pogut fer-ho, em fot una ràbia de l'hòstia, però ràbia perquè diu el que pensa passant del que diran, de que quedi malament, tot i que gairebé sempre hi estigui en contra. Crec però que aquesta vegada té raó.

És llavors quan iniciatives com aquesta de la Txell, trobes que tenen tot el sentit del món i més quan veus "listillos" que expliquen unes històries estranyes, dignes de cuarto milenio!

Avui es un dia per no mirar el TN, i tampoc la Terribas (clar que aquesta no la miro mai! excepte quan surt al Polònia!)

8 comentaris:

Txell ha dit...

No sé que podia fer la opció més votada si la van fotre directe a la oposició.

No se us passen les ganes de quedar-vos a casa i no votar mai més?

Clint ha dit...

Vinga Txell, hem de ser positius i gaudir del que en diuen "joc democràtic" tu votes i ells fan el que els hi dona la gana! és una mica això, i si no t'agrada la propera canvies de partit! Ara imagina que fosis espanyola, que pasaria:
Opció A: Sapatero
Opció B: Rajoi
Si es pot dir Opció: Llamasares
Ben mirat, encara ho tenim millor nosaltres!

Candela ha dit...

Jo seguiré dient que hem d'organitzar una revolució. Ja som molts que estem fins els ovaris de com funcionen les coses.

Mikel ha dit...

La veritat es que ja es hora de anar per feina , a veure si fuciona el tripartit 2.0 perque el pais no es pot permetre 4 anys mes de gilipolladas

Oriol ha dit...

els links molt bons, et felicito.
El Rodriguez Ibarra m'excita molt, però fins a cert punt és normal que no digui, el que m'emprenya és uqe ho digui gent d'aquí.

Clint ha dit...

Si Candela si la revolució ja la montes tu! només cal passar per el teu bloc ;)

Mikel, completament d'acord, però em fa una mica de por que les ganes de "normalitat" i poc soroll no acabin silenciant els petits simbols d'identitat i que per a mi són molt importants.

Oriol ho veus com ets un provocador, aquí tens la Candela i la Txell i a tu t'exita el Rodrigez Ibarra! com esteu els pericus! Però tampoc no hi ha cap problema en dir-li xarnego, l'has sentit avui recitant espriu? a mi m'ha recordat una mica l'asnar

Candela ha dit...

Eiiii que jo soc igual d'apassionada pel sexe que per altres coses, eh!!!!! que si em poso a fer una revolució em poso de debó!!!

ningú em pren seriosament...perquè serà...jijijijiji

Clint ha dit...

Candela, en que et bases per dir que no et prenem seriosament? Tot el dia que estem pendents del que fas o deixes de fer...perquè serà...juasjuas